Dag mama's allemaal, vandaag zijn we 39 weken en drie dagen zwanger van ons tweede meisje en ik kijk zo uit naar de geboorte. Heb het zo'n beetje gehad met zwanger zijn... We hebben al twee weken voorweeën, 4cm ontsluiting, baarmoederhals is week (maar toch nog zo'n 2cm) en ik ben de slijmprop al verloren... Dus, we zitten nu echt op het wachtbankje... Oh ja, en super emo ook. En moe... Gisteren even een tussenstop in het ziekenhuis gemaakt, omdat ik het gevoel had kleine beetjes vruchtwater te verliezen, maar dat was dus vals alarm, voelde me zo stom... Maar goed, beter een keer te veel gaan dan te laat zeker. Bij de geboorte van onze eerste dochter was het duidelijk: vliezen gebroken en daarna meteen weeën, maar nu is het gewoon afwachten en bekijken of het zal doorzetten... Waarschijnlijk zal ze een week over tijd gaan zoals ons eerste meid, haha! Succes aan alle mama's-to-be!
Dat is frustrerend he wachten! Hoop natuurlijk met je mee dat het vandaag of morgen allemaal doorzet en jullie lekker kunnen genieten van het kleine beebje. Ik ben met de oudste ingeleid met 42 weken, bij week 38 had ik echt zoiets kom nou!! ieder pijnscheutje (ik was immers nog niet ervaren) dacht ik JAAA en dan waren het mn darmen...gek werd ik. Ik wens je alvast een hele mooie bevalling toe en hoop dat jullie heerlijk kunnen gaan genieten erna.
Pff vervelend he dat wachten..hier ook ben vandaag 40 weken en 2 dagen..De oudste kwam met 41 weken en de jongste met 40 weken en 3 dagen..hier ook al weken voorweeen en harde buiken..maar ze zit nog lekker. Fijn dat je vorige keer gebroken vliezen had, dat is wel een duidelijk begin. heb ik nog nooit gehad.. Hoop voor ons beiden dat het snel gaat gebeuren en allemaal goed gaat verlopen!
Wachten duurt lang... Ben inmiddels 41+1. Voel al dagen lang menstruatiepijn, maar tot nog toe zet het niet door. Wellicht van de week strippen, dat doen ze hier pas na de 41 weken. Ben benieuwd! Succes iedereen!
Jeetje, wat vervelend. Ik had bij mijn 2e ook wekenlang voorweeen. Uiteindelijk geboren met 39+6. Bij deze zwangerschap helemaal geen voorweeen gehad tot vandaag. Ook al de hele dag menstruatiepijn.