Ik weet het niet meer

Discussie in 'De bevalling' gestart door LiveLoveLaugh, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames,

ik ben nu 33.2 wekeninblijde verwachting van een tweeling :D! Met 27.4 weken ben ik opgenomen geweest omdat ik 1cm ontsluiting heb meisje is ingedaald en een korte baarmoedermond. Na anderhalve week mocht ik weer naar huis toe moest gewoon genoeg rust houden en 2x per week op controle komen. Tot aan 32 weken was alles goed tot ik vorige week wat gerommel voelde (menstruatie krampen die aanhielden maar niet regelmatig kwamen) toch 's nachts gebeld en weer naar het ziekenhuis gegaan. Eerst aan de ctg scan en inwendig weer een echo; 3cm ontsluiting, verstreken baarmoedermond en meisje ligt nog steeds ingedaald. Weer moest ik blijven en kreeg voor de 2e x longrijpers toegediend. Nu ben ik dus inmiddels al 33.2 weken vanmiddag weer controle gehad en nog steeds hetzelfde. Ik hoop echt dat ik nog minimaal 2 weken door blijf dragen maar hoe realistisch is dit? Wil sowieso gewoon even mijn verhaal kwijt want wij zitten zo in spanning want voor mijn gevoel kan het dus elk moment gebeuren..

Groetjes LLL

2. Username

Username Niet meer actief

Oeh spannend zeg! Heb geen tips voor je, maar ik hoop dat je kleintjes nog even blijven zitten. En voor straks als ze er zijn, heel veel geluk :)

3. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Sluit ik me helemaal bij aan!!
    Hou ze nog even lekker binnen meis, niemand kan nu nog zo goed voor ze zorgen als jij

4. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    Heb er geen ervaring mee maar wil je wel succes en sterkte wensen. Hoop dat de hummeltjes blijven zitten.

5. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames bedankt voor jullie reacties! In middels ben ik afgelopen dinsdag bevallen! Mijn vliezen zijn spontaan gebroken en heb mijn prop er achterna verloren binnen 2 uur had ik 9cm ontsluiting. En mocht om 17.59 persen en om 18.20 was daar onze dochter (2000 gr) 22 min later onze zoon (2295 gr) beide liggen ze nu op de zuigelingenafdeling!. Wolchu geniet nog van de zwangerschap. Croissantje ik duim voor je dat dit jullie ronde is! Username geniet lekker van jullie meid.

Liefs lll

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Spannend meid! Hier ook geen ervaring maar duim voor je dat ze nog even lekker blijven zitten!

7. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey Mamsie. Had net gereageerd. Geniet lekker van de zwangerschap. Voor je het weet zijn ze daar al :-o!

8. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    gefeliciteerd! Mooi gewicht lijkt me voor het termijn! Hopelijk mogen ze snel mee naar huis.

9. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja ze hebben in principe een goede start gemaakt! Alleen de longen van onze zoon waren niet helemaal gerijpt die heeft 4 dagen op de NICU gelegen. Vandaag is hij dus herenigd met zijn zus! Gaat alles goed met de zwangerschap?

10. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Gefeliciteerd met de twee kleintjes!!

11. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel! Ooh echt ben in de wolken en helemaal verliefd! Jij ook van harte met de zwangerschap lekker al over de helft!

12. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey lll! Wat zie ik nu meid, ben je al bevallen!! Ik zit momenteel in hetzelfde schuitje.. Ben gisterochtend ook opgenomen met 2-3 cm ontsluiting en regelmatige weeën.. Spuit voor de longrijping gehad en lig aan de weeën remmers.. Zou voor nu al heel blij zijn als ik 32 weken haal maar dat is afwachten.. Lig nu weer aan de tg omdat voor mijn gevoel de weeën weer intensiever werden maar gelukkig niet frequenter.. Gefeliciteerd met jullie kleintjes en zou ik de namen via pb van je mogen weten? Ben wel heel benieuwd hoor meid.. Geniet van jullie gezinnetje!!

Deel Deze Pagina