De titel zegt het al, Bij de eerste meestal overtijd of is dit een fabeltje? Hoe was het bij julie? Ben erg benieuwd, kan niet wachten tot het zover is namelijk
Eerste kindje en ben (tot nu toe) twee dagen overtijd. Ik hoorde van de VK dat in mijn praktijk het grootste deel van de eerste kindjes tussen de 40 en 41 weken komt. Landelijk gezien weet ik het echter niet. Spannend he? Ik zit ook maar te wachten en te wachten....
Bij Lucas begon mijn bevalling in de nacht van 39+5 op 39+6 en hij is met 40 weken precies geboren! Maar dat is wel een uitzondering Ben ook heel benieuwd hoe het nu dit keer zal gaan...
Hier klopt dat wel, mijn zoontje kwam met 40+6 ter wereld. Ik ben benieuwd of nummer 2 zich eerder gaat melden maar dat duurt nog even
Ik geloof dat het in 4% van de geboortes gebeurt... Tja, tis ook niet zo dat wij dat nou zo bepaald hadden ofzo . Ik weet nog dat manlief op vrijdagavond zei: oooh... heerlijk, morgenochtend in ieder geval nog 1 nacht uitslapen! whahahaha, dus niet... 's nachts braken mijn vliezen En idd, afwachten is je enige optie, je hebt het gewoonweg niet voor het zeggen!
Bij mijn dochtertje (1e kindje) braken mijn vliezen met 38+3, en met 38+5 is ze geboren. Niet overtijd dus, en dat vond ik ook totaal niet erg gezien de hittegolf die we toen hadden 8)
Mijn dochtertje is geboren met 40+5, wel over tijd dus! Ze had een prachtig gewichtje van 3210 gram, dus ik denk dat ze die extra tijd gewoon nog even nodig had
Ik las juist dat tweede kindjes vaak later komen dan eerste kindjes! Hier weet ik het trouwens niet, want ben toen bij 38 weken ingeleid. Geen idee wanneer ze uit zichzelf gekomen zouden zijn.
Hier de eerste ook niet overtijd (met 38+5 weken), de tweede kwam een stukkie later (met 40 weken precies).
mijn eerste met 37.3 moet zeggen nu ik van de 2e zwanger ben, je gaat dan bij de 2e wel echt zitten wachten, omdat de 1e ook zo vroeg kwam