Hallo, de titel zegt het eigenlijk allemaal al: Wat zijn leuke sites om inspiratie op te doen voor geboortekaartjes? En wat ook fijn is (voor de portemonee) is als ze niet te duur zijn! Hoop dat jullie tips hebben! Alvast bedankt, Groetjes Ilona
wij hebben bij www.babyboefjes.nl onze kaarten besteld. ik vond dat wel een leuke site! succes met uit zoeken.. het zijn er zó veel!
Geboortekaartjes | Elkaartje | Bijzondere kaartjes Wij vinden deze site erg leuk. Is niet veel keus, maar wij hebben ons oog al op één laten vallen. Veel kijk plezier! Liefs, Sensa
Leuk topic... Ik heb geluk mijn vriend werkt bij een drukkerij.. dus ik mag 'alles' op kaartjesgebied Maar geweldig om wat ideetjes op te doen dus
Jáááá!!! We hebben een kaartje gevonden! Geslaagd bij Poobies.nl. Wel leuk hoor, om al die kaartjes te zien en inspiratie op te doen. Nu nog 3 maanden wachten voordat ze op de post mogen..... Nogmaals bedankt voor alle goede tips, heb er veel aan gehad! Liefs Ilona
Wij hebben ze zelf gemaakt alle drie de keren dus dat scheelde veel geld.. je kan het zo duur maken als je zelf wilt