ff goed lezen popje op de 21e deden ze een vooraankondiging. De actie is vanavond. Thuisbezorgd.NL ||
Ik vraag me alleen nog af of je alleen pizza's kan bestellen....omdat het om een pizza actie gaat. Maar via de site heb ik veel meer mogelijkheden....
klopt, die zie ik ook staan en zat daar dus ook aan te denken. Twijfel nu een beetje of het daar ook voor geldt.
Er staat toch Via internet kan iedereen vanavond tussen 19.00 en 19.09 uur tot maximaal 15 euro aan gratis eten bestellen. Dan maakt het toch niet uit wat je bestelt volgens mij. Vorige week hebben wij dit bericht ook zien staan en in onze foon als reminder gezet voor vandaag. Wij gaan straks ook alles al klaar zetten zeg maar en dan om 19 uur gelijk bestellen. Hopen dat het lukt. Kan verder geen voorwaarden vinden ook zelf, alleen het tijdstip en het max. bedrag.
hier word het lekker een pita giros met tsjatziekje of toch de spareribs haha ga even denken maar eerst nu thuis me pizza eten Maar ik was aan de lijn vooruit GRATIS is graits he haha echte hollander