De oudste 37.5, inleiding gestart met 37.1. Altijd gezegd dat hij op mijn opa's verjaardag zou komen, et voila. De tweeling met 36.6, sectio... Planning was 37.0, mijn oma's verjaardag maar ze vonden het niet meer fijn in de buik.
Eerste met precies 38 weken. Inleiding Tweede met 38 weken. Inleiding Derde na strippen met 38 weken. En na het strippen wist ik dat ik ook die dag zou bevallen, begon meteen te rommelen.
Mijn voorgevoel zegt dat hij in ieder geval niet eerder zal komen........ moet zeggen dat ik ook nog totaal niet voorbereid ben want alles lijkt nog zooooooooo ver weg (volgend jaar) maar het kan natuurlijk zomaar gebeuren
1e met 39 weken spontaan 2e met 39 weken (plots) ingeleid. Met 38.6 de mededeling dat ze meteen wilden inleiden. Gevraagd of ik aub nog 1 nachtje thuis mocht slapen. Dat mocht. Die nacht begonnen de weeën en 's ochtends al bijna 3 cm ontsluiting, vliezen gebroken en een paar uur later was ze er! Nu bij de derde weet ik het echt niet. Mocht ik weer cholestase dan zal ik rond de 37 weken ingeleid worden.
Ik ben bevallen met 41+4 Twee dagen eerder al ingeleid, omdat er totaal geen tekenen waren dat de bevalling spontaan zou komen voor 42wk. Zelf had ik steeds het gevoel dat hij rond 38wk zou komen, vlk dacht dat ook, de goei liep ook steeds 2-3wk voor. Zoonlief had heeeel andere plannen hahaha, die snoepte nog veel te lekker van de placenta.
38.5 ingeleid en 38.6 geboren. Deze keer word ik weer ingeleid rond die periode, of ze moet zich eerder melden..
Spannend zeg! Ik ben ook zo benieuwd of ze dit jaar komt of volgend jaar! Mijn gevoel zegt dit jaar, ze loopt wat voor en is ook al ingedaald. Hoeft niks te zeggen natuurlijk maargoed
Ik had niet verwacht dat ik voor de 40 weken zou bevallen. Met 39+ 2 begon de valse start. Met 39+5 via inleiding bevallen. En achteraf klopte dat we iets met 7 hebben ml op de 7e jarig, ik op de 14e en zl ook op een 7e geboren