Zwanger - veel bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dubbelgeluk, 17 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.074
    12.030
    113
    Na 2 zwangerschappen zou je denken dat je het wel weet, maar helaas...
    Op 1 augustus had ik positief getest, ondanks dat ik veel bloedverlies had op zondag, maandag en dinsdag, gelijkwaardig aan een menstruatie (toch ‘voelde’ ik mij anders, vandaar toch getest),
    De streepjes liepen op en ook clearblue gaf deze week 3+ aan (volgens mijn berekening ben ik vandaag 6 weken zwanger).
    Nu had ik maandag en dinsdag bruin bloedverlies, en gisteravond rood bloedverlies (niet heel veel). Mijn borsten doen ook geen pijn meer, ik heb ook geen andere klachten.
    Ik heb weinig vertrouwen dat het goed zit, daar komt ook nog bij dat we momenteel op vakantie zijn, ik kan pas over 2 weken naar de verloskundige.
    Is dit voor iemand van jullie herkenbaar? Ik twijfel ook of ik kan zwemmen, kan ik een tampon gebruiken? Het zal waarschijnlijk afwachten zijn, iets waar ik niet zo goed in ben:rolleyes:.

2. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ik weet niet waar je op vakantie bent, maar als je de taal spreekt zou je het uit kunnen leggen en vragen om een echo.
    Verder zou ik even niet zwemmen, geen tampon en geen seks. Te grote kans op infectie en dan ben je verder van huis.
    Heel veel sterkte en probeer nog van je vakantie te genieten

3. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.074
    12.030
    113
    Thanks, de beheerders van het vakantiepark waar we morgen naartoe gaan spreken Nederlands dus ik ga het idd even voorleggen. We zitten in Frankrijk.

4. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Zou wel voorleggen dat je je ook zorgen maakt over eventueel infectie gevaar etc.

Deel Deze Pagina