34w2 dagen zwanger en slijmprop verloren??

Discussie in 'De bevalling' gestart door Linnepinna, 20 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Hallo allemaal,

Ik heb net een grote sliert/klodder slijm verloren. Ik denk dat het de slijmprop is. Als ik plaatjes vergelijk op internet lijkt het er verdacht veel op. Ik heb er een foto van gemaakt, maar weet niet of het een goed idee is om hem hier te plaatsen aangezien het er best vies uitziet. Zijn er vrouwen die dit ook zo vroeg hadden in de zwangerschap? En hoe ging dat bij jullie?

Een paranormaal persoon heeft gezegd dat de kleine te vroeg word geboren, dus vandaar dat ik de vraag toch maar even stel. Niet dat dit per see waar hoeft te zijn.

Groetjes linda

2. Imraan2011

Imraan2011 Actief lid

12 okt 2010
    121
    0
    0
    Hey meid,

Dat je de slijmprop bent verloren, zegt helemaal niks. Ik ben m ook met 35 weken verloren en ondertussen bijna 38 weken zwanger en alles zit potdicht.
    Van die paranormale mensen zou ik niks aantrekken.

3. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Slijmprop schijnt gewoon weer aan te kunnen groeien.. schijnt dus niet zoveel te zeggen. Het kan alle kanten op!

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hier ook vroeg de slijmprop verloren al 2x,maar ben bij mijn dochter ingeleid en deze keer waarschijnlijk weer. ;)

5. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Ok dames!

Bedankt voor jullie reacties! Dus eigenlijk hoeft het niks te betekenen. Ik was al aan het twijfelen of ik de verloskundige moest bellen.
    Ze blijven eruit komen en heb nu licht menstruatiekrampjes.

Groetjes linda

6. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Zou voor de zekerheid dan toch ff bellen. menstruatiekrampen voor de 37 weken moet je voor bellen. tenminste bij mij zeiden ze dat wel.
    beter te veel dan te weinig bellen

7. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Als het blijft komen en je hebt menstruatiekrampen zou ik voor de zekerheid toch bellen.. Misschien is het wel niks maar je kan beter een keer voor niks bellen..

8. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Hallo dames,

Even een update. Ik ben nu 2 dagen opgenomen in het ziekenhuis ivm vruchtwaterverlies. Tot nu toe geen weeenactiviteit. Vandaag mag ik misschien naar huis. Om de baby zat nog genoeg vruchtwater. Mochten de weeen beginnen laten ze haar gewoon komen maar het liefst hopen ze dat ze tot 37 weken blijft zitten. Dan word ik sowieso ingeleid. Dus het worden 2 spannende weken. Als er ook maar iets veranderd word ik eerder ingeleid. Dus waarschijnlijk was het toch slijmprop wat ik verloor want daarna kwam er water eruit gegutst..

9. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Hallo dames,

Ik was net 1 dag thuis en toen brak al het vruchtwater.
    26 ste ben ik bevallen van een mooie dochter met 35 wk zwangerschap. Dus de paranomale vrouw had dus gelijk.
    We moeten nog even in het ziekenhuis blijven en ze maakt het verder goed. Hopelijk maandag naar huis.

Groetjes linda

10. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Gefeliciteerd,

Deel Deze Pagina