Tuurlijk kan het dat ze te vroeg begonnen is maar Rotterdam naar Maassluis valt wel mee en als ze in het ziekenhuis ligt dan ligt ze wel in Vlaardingen waarschijnlijk dus dan zit hij er helemaal zo. Ik zou als ik een vent was die van me vrouw zou houden in iedder geval even bellen [/quote] dijkzigt ziekenhuis ligt in rotterdam, maar vanuit het stadion ben je daar ook niet 1,2,3, ach, en je moet het maar zo zien......... als mannen vader geworden zijn willen ze het het liefst van de daken schreeuwen en wat is dan mooier dat geboorte van je zoon omgeroepen word in het mooiste stadion van nederland tijdens de top-klassieker feijenoord-ajax. geloof niet dat veel kinderen dat later op school kunnen vertellen en dames............ we weten toch inmiddels wel dat net als het weer, de snelheid van een bevalling niet te voorspellen is! ik zou ze in ieder geval de kost niet willen geven hoor, al die vrouwen die een supersnelle bevalling hebben....... kunnen jullie je nog herinneren, de dame die een paar maanden terug op de snelweg beviel? dus...... niet te snel met conslusies zijn, misschien was die man allang onderweg naar het ziekenhuis toen het tweede omroepbericht kwam en heeft ie er vreselijk de pest over in dat hij de geboorte niet heeft meegemaakt ik bedoel dus, als je een uur van te voren van huis gaat en je vrouw heeft dan nog geen weeën, een wedstrijd duurt 1 uur en 3 kwartier, kan je nagaan dat het wel een supersnelle bevalling moet zijn geweest.
Wie weet was de man wel onderweg, en hebben ze de rest nadat hij gegaan is wel als grap verder gemeld. Misschien wel een bekende van het stadion haha
Ik was aan het werk vlakbij de kuip en het duurde 30 min. voordat ik thuis was en normaal doe ik er hooguit 10 minuutjes over. (veel was afgesloten en je komt er niet door ook al zeg je mijn vrouw is aan het bevallen, daar gingen ze vast van uit dat het een smoes was ) denk dat meneer wel gelijk weg is gegaan (hoop IK ) maar eerdat je het stadion uit bent en dan ook nog eens in dijzigt bent in die tussentijd kan je idd al bevallen zijn. maar wel komisch ja...
ik ben bevallen tijdens de rust tussen Ajax en AZ, maar mijn man zat gelukkig gewoon naast me. Het eerste wat mijn vader vertelde tegen mijn vriend was dat Ajax met 3-1 gewonnen had . nou toen kon zijn dag al helemaal niet mee stuk hahahaha maar weggaan nee hoor, echt niet
hihi.. Nou neem aan dat er over tijdje een foto staat in het blad van feyenoord.. met de baby die toen geboren is ahhaha!
Vind het wel komisch.....Mijn man hoort die omroepberichten ook nooit,zit veel te erg in het spel.....Wel sneu dat hij de bevalling gemist heeft..................
mijn man was er ook en die zei dat het een reclame was voor pringels ofzo ! ik gezegd hier staat dat het echt is maar hij bleef er bij dat het aangegeven werd dat het reclame was ! maar goed als het waar is lekker lullig maar wel een snelle bevalling !
Mijn vriend is een keer blijven steken in het verkeer en heeft de hele wedstrijd gemist. Misschien was het bij die knakker ook wel het geval...
Mijn man zou niet mogen vertrekken Die moet rond de geplande bevalling maken dat ie altijd vlug ter plaatse kan staan hahaha!
het werd toch meerdere keren herhaald ? dus is hij waarschijnlijk niet na de 1e omroep weg gegaan ......
nou dan was het denk ik toch een reclame want mijn man was ook 100% overtuigd dat het dat was ! ik hoop het maar , maar ik heb het ook nergens zien staan en dat is dan meestal toch wel ..... wel een goede reclame dan want er wordt al veel over gebabbeld !