Wie weet heeft hij vast gezeten in de file.... bij dit soort wedstrijden zet de politie wel eens stukken weg af en als je dan moet omrijden kan je wel eens te laat zijn.
Toen mijn vliezen waren gebroken ging mijn man ook gewoon naar een vriend voetbal kijken.. Ik heb hem zelf weg gestuurd! Hij was toch niet ver weg en hij kon binnen 10 minuten thuis zijn. Ik had nog helemaal geen weeën dus van mij mocht hij wel weg! Hij was ruim op tijd thuis!
gelukkig was er hier geen voetbal wedstrijd aan de hand.. en anders hadden ze mijn man maar op de hoogte gehouden via sms jes. nee hoor mijn mannetje ging niet bij mij weg.
hij ging het huis niet meer uit toen de de weeen begonnen waren. want stel je voor nee hoor heb een top vent!
Wie weet was die man wel ergens anders als bij die voetbalwedstrijd.. Onderweg in de file ofzo.. Anderzijds als de man echt gewoon bleef zitten, is het een eikel van een vent! Als je een voetbalwedstrijd belangrijker vind dan het ondersteunen van je vrouw bij de bevalling, of bij de geboorte van je kind te zijn, ben je in mijn ogen een egoistische zak, en verdien je geen gezin, ook het gezin verdient een betere vent! Pff gelukkig wilde mijn mannetje altijd heel graag bij mijn bevalling zijn, zo graag dat ie toen ik hem belde dat ik mijn vruchtvliezen waren gebroken, in 40 minuten, 20 km vanuit zijn werk naar huis fietste! Dat noem ik ten minste een betrokken vent
Ik denk dat hij gewoon na die melding naar het ziekenhuis is gegaan, maar daar ben je niet zo 1 2 3, de bevalling ging rap, het werd doorgegeven aangezien hij nog niet gearriveerd was, vervolgens weer omgeroepen dat het zoontje geboren was. Wie weet liep hij terwijl het omgeroepen werd, al op de parkeerplaats vh ziekenhuis. Hij zal dr vast zelf ook wel van balen. Ik bedoel we weten niet of hij is blijven zitten. Eigenlijk weten we helemaal niks. We weten niet hoe ver ze was etc etc. En mijn vriend hoefde van mij echt niet de laatste weken de hele tijd mijn handje vast te houden. Dit soort dingen kunnen gebeuren, ook als je ergens in het land a/h werk bent en je vrouw tijdens de spits bevalt. Wel heeft mijn vriend een zakenreis naar Spanje uitgesteld. Want dat is wel erg uit de buurt en dan is er wel een hele grote kans dat je te laat kunt komen.