iedereen om me heen al bevallen

Discussie in 'De bevalling' gestart door Marieke1988, 10 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zijn er hier nog meer meiden die overtijd lopen en zich doodongelukkig voelen omdat alle uitgerekende datum maatjes allang zijn bevallen? :rolleyes: vandaag is de laatste meid uit mijn omgeving (die zelfs een paar dagen later dan mij is uitgerekend) ook bevallen en ik voel me er dan weer zo rot onder! Heb het gevoel dat mijn tijd nooit komt en dat ik uiteindelijk ingeleid zal moeten worden terwijl iedereen al lekker van zn baby aan het genieten is en voel me alsof ik niemand meer heb om het overtijd lopen mee te delen :cry: weet niet of het de hormonen zijn maar ik kan het emotioneel zo echt niet lang meer volhouden :(

2. roosje1201

roosje1201 Actief lid

20 aug 2007
    327
    0
    0
    hoi hoi

ik zit me ook al af te vragen komt ie nog wel
    al dat gewacht terwijl ik vandaag uitgerekend ben en nog niet eens overtijd ben maar ik vind het wachten ook maar niets

sterkte en het komt vanzelf ( zeg ik ook tegen mijzelf steeds)

3. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben (nog) niet overtijd maar wil jullie veel succes wensen. De dagen lijken nu eeuwig te duren maar echt, ook dadelijk hebben jullie jullie hummeltje in je armen! Nog even doorzetten! Marieke, hebben ze al laten weten wanneer je eventueel wordt ingeleid? Of hebben ze al proberen te strippen? Succes!

4. @julia: ze hebben me 1,5 week geleden proberen te strippen maar helaas zonder succes... mn bmm is namelijk maar half verweekt en ze kunnen er dus wel bij maar niet goed...vorige controle bij de VK heb ik gevraagd of ze wilde kijken of dit al veranderd was maar helaas nog hetzelfde :(
    ik heb maandag een afspraak in het ZH dan gaan ze kijken naar het vruchtwater en een CTG doen...ga dan wel aangeven dat ik zsm ingeleid wil worden ben het echt zo verschrikkelijk zat! :rolleyes:

5. 4days

4days Niet meer actief

Het voordeel is, nu kan het ECHT niet meer lang duren! Ik zou gewoon afleiding zoeken, nog wat kleertjes gaan shoppen ofzo, lekker een dagje eruit. Of een paar dvdtjes huren ofzo. Voor je het weet heb je je kleine prins(es)je op je arm! ;)

6. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Wat Cossy zegt is inderdaad waar, het KAN gewoon niet lang meer duren. Nog even doorbikkelen tot maandag, veel succes in het ziekenhuis dan! Ik moet zelf maandag, met precies 40 weken naar de vk. Ze vroeg vorige keer al hoe laat ik de afspraak wilde, zo vroeg mogelijk was mijn antwoord, kan dus niet wachten en ben heel benieuwd of ze gaat kijken of er al iets 'bezig' is, en of ze misschien gaat proberen te strippen. Voel de kleine wel een stuk minder de laatste paar dagen. Hou nog even vol, wie weet heb je die afspraak maandag wel helemaal niet meer nodig! Lets hope so! :)

Deel Deze Pagina