harde buiken om de 8 min.

Discussie in 'De bevalling' gestart door michelle2007, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    hallo dames...

ik heb een vraag ik heb om de 8 min harde buiken die een min aanhouden!!
    ben nu 39 weken en 2 dagen..
    hebben meer dames dit gehad en dat dan uiteindelijk het toch door ging zetten..???

graag jullie reactie's

liefs michelle

2. Noes

Noes Actief lid

14 sep 2007
    125
    0
    0
    regio Utrecht
    Het kunnen ook voorweeen zijn, zolang je tijdens de harde buiken kan blijven praten zijn het nog geen weeen volgens mij. En als je onder de douche gaat staan en het neemt af, zijn het ook geen echte weeen. Nemen ze toe dan is het begonnen! Succes!

3. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    JA! Duurde zo'n 2 uurtjes tot het 'serieus' begon te worden, maar zelfs dat vond ik meevallen toen..alleen praten ging toen idd niet meer!:)

Succes (mocht het door gaan zetten!;))

4. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik heb bij mij dochters veel voor weeen gehad dus constant harde buiken maar de weeen begonnen bij mij ineens en dan meteen om de 5 of 4 min dus nooit van ooh harde buik om de 8 of 5 min maar ik hoop dat dit voor jouw wel het begin is sucees

5. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik heb de weeen bij alle 3 meteen al om de 3 minuten gehad dus ik zou het niet weten, maar het kan best, even in de gaten houden of ze heviger worden of sneller komen!

6. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    zo begon het bij mij ook en bleek toen al 4 cm ontsluiting te hebben.dus succes!

7. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Bij mij begon het ook zo, elke 7 minuten. Later werden de harde buiken wat pijnlijker en zetten daarna om in echte weeen!

Hoop het voor je meid!

Deel Deze Pagina