hallo dames... ik heb een vraag ik heb om de 8 min harde buiken die een min aanhouden!! ben nu 39 weken en 2 dagen.. hebben meer dames dit gehad en dat dan uiteindelijk het toch door ging zetten..??? graag jullie reactie's liefs michelle
Het kunnen ook voorweeen zijn, zolang je tijdens de harde buiken kan blijven praten zijn het nog geen weeen volgens mij. En als je onder de douche gaat staan en het neemt af, zijn het ook geen echte weeen. Nemen ze toe dan is het begonnen! Succes!
JA! Duurde zo'n 2 uurtjes tot het 'serieus' begon te worden, maar zelfs dat vond ik meevallen toen..alleen praten ging toen idd niet meer! Succes (mocht het door gaan zetten!)
ik heb bij mij dochters veel voor weeen gehad dus constant harde buiken maar de weeen begonnen bij mij ineens en dan meteen om de 5 of 4 min dus nooit van ooh harde buik om de 8 of 5 min maar ik hoop dat dit voor jouw wel het begin is sucees
ik heb de weeen bij alle 3 meteen al om de 3 minuten gehad dus ik zou het niet weten, maar het kan best, even in de gaten houden of ze heviger worden of sneller komen!
Bij mij begon het ook zo, elke 7 minuten. Later werden de harde buiken wat pijnlijker en zetten daarna om in echte weeen! Hoop het voor je meid!