jep ik voelde het ook (al al zeggen ze dat je het scheuren niet voelt!) en dan moet je nog door, gelukkig is het daarna wel meteen verdoofd (alleen de volgende dag BRRRR)
Ik heb het geluk?? Gehad dat ik naar boven ben uitgescheurd maar het scheuren voelde ik als een klap, maar geen extra pijn. Hierna ook nog geknipt, de verdoving zetten hiervoor vond ik pijnlijker! Apart om te lezen dat sommigen ool bij een volgende bevalling nog problemen hebben? Ik hoop maar dat een volgende bevalling makkelijker is omdat de weg al is gebaand, maar misschien hou ik mezelf voor de gek
Nee gelukkig niet, dacht na de bevalling van de eerste echt dat ik er zonder kleerscheuren vanaf was gekomen.....nou niet dus . Maar goed dus absoluut niets van gevoeld, tuurlijk wel pijn gehad maar dacht dat dat bij de bevalling hoorde had niet door dat ik uitgescheurd was, gelukkig maar. Groetjes Cindy
wat gelukkig Ik ben naar boven en beneden uitgescheurd en had in het begin meet last van de achterste maar op lange termijn nu meer van de voorste.. maar dat hebben ze niet goed gemaakt dus dat scheelt ook!
Fijn om jullie reacties en ervaringen te lezen! Afgelopen week op gesprek geweest bij de Gyn., ze gaan nu mijn situatie bespreken met meerdere medici. Ook worden mijn medische gegevens erbij gepakt van het andere ziekenhuis waar ik onder behandeling ben bij de chirurg. Over zo'n kleine 2 weken mag ik terug komen en gaan we verder kijken, de Gyn. vroeg wel aan mij waar bij mij zelf de voorkeur naar uit gaat. Ik heb aangegeven dat ik dat een erg moeilijke beslissing vind maar ik toch wel steeds meer een 'geruster' gevoel krijg bij een KS. Mijn mening wordt dus zeer waarschijnlijk ook wel gewogen...
Jeetje ik word wel een beetje bang van jullie verhalen hoor. Ik had bij mijn zoontje ook een subtotaal ruptuur, maar ik moet zeggen dat ik hier amper last van heb gehad. Het herstel ging snel en heb ook geen blijvende schade (niet dat ik weet iig). Wil als dat kan gewoon weer thuis bevallen.
Niet bang worden hoor. Wat scheurt heelt ook wel weer en ik heb er beide keren niet bewust iets van gevoeld. Bevallen kriebelt nou eenmaal niet. beval gewoon lekker thuis als je je daar het beste bij voelt
een subtotaalruptuur of een totaalruptuur of bijna totaalruptuur scheelt denk ik nog wel in herstel, echt heel veel mensen hebben het eerste maar niet veel het laatste...
Ja dat is natuurlijk wel zo ja, maar aangezien TS het over een subtotaal had...??? Ik had ook een bijna totaalruptuur volgens de vk, op een haar na was mijn kringspier geraakt. Maar goed, ik lees hier niet meer, zit nog even lekker op mn roze wolk, haha
haha en gelijk heb je, ik heb hetzelfde als jou gehad en nergens geen last meer van en bij de tweede een ieniemini haarscheurtje die ik geeneens voelde ofzo, hoefde geeneens gehecht te worden eigenlijk.. dus er is hoop
Ik had zelf een subtotaal ruptuur bij mijn zoontje, ben een uur gehecht. Het herstel ging wel prima. En binnenkort weer bevallen, dus ben benieuwd hoe het deze keer zal gaan... Ik heb overigens echt helemaal niets gevoeld van het scheuren.