Hele nacht weeën en nu opeens niet meer!?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Appel28, 28 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Om 01:30 werd ik wakker van hevige rugkramp. Blij! Zou het begonnen zijn? Een beetje getimed en iedere 5-10 minuten een wee van 40 sec. Ze werden gaande weg de nachts iets pijnlijker maar duurde niet langer. Om 05:00 toch proberen iets te slapen en gelukt tot 07:00. Helaas zijn de weeën gezakt en heb nu even nergens last van, wie herkent dit?
    Ben 40 weken nu

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

Geen echte ervaring mee, maar het kan heel goed zijn dat het straks weer begint. Je bent 40 weken dus de baby kan nu komen, maar het kan ook nog een paar dagen of een weekje duren.

Mijn vk zei altijd bij voorweeën in bad te gaan of onder de douche. Als je bevalling echt begonnen is zullen de weeën dan doorzetten en snel heftiger worden. Is het voorwerk, nemen ze af door de ontspanning van het warme water.

Succes!

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Zo gaat het bij mij al weken,helaas.

4. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goh vervelend zeg Babyang. Voelt echt alsof mijn lichaam me voor de gek houdt, heel raar. Ik was zo blij vanacht, gefantaseerd over onS kleine meisje en nu lig ik al de hele dag lui op de bank. Nergens last van...

5. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ik heb dat bij mijn laatste zwangerschap gehad. Regelmatige weeën en ik dacht elk moment: ik ga bevallen. Maar helaas het heeft 3 weken lang geduurd en uiteindelijk ben ik ingeleid omdat ik overtijd liep.
    Hopelijk begint het snel bij jou.
    Succes!

6. Ingsterr

Ingsterr Actief lid

24 okt 2012
    406
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh dit heb ik 3 nachten gehad en toen braken smorgens mijn vliezen en toen verdwenen alle weeen! Succes

Deel Deze Pagina