Vandaag kreeg ik als opmerking dat ik mijn buik nog zo hoog draag dus dat de bevalling vast nog even op zich zal laten wachten. Klopt dit ook of kan je buik ook zakken tijdens de ontsluiting? De baby is al wel ingedaald en hij ligt al vast. Het is wel een lang kindje en ik heb een vrij kort bovenlichaam dus ik dacht dat ik mischien daarom nog hoog draag. Wie weet hier iets van? Heb namelijk echt geen zin om overtijd te gaan kindje is al heel zwaar en lang spat bijna uit me velletje hihi.
Kindje is ingedaald en ligt vast zeg je..dus laat lekker praten Ze zeggen inderdaad wel eens dat als je buik gezakt is dat het dan niet meer lang duurt. Dit wordt dan gedoeld op "het is vast ingedaald" Succes met de laatste loodjes
Hier beide keren een hoge buik ondanks in gedaald en vastliggend kindje , zelfs tijdens de bevallingen , zegt niets volgens mij
Oke vond het al zo vreemd. Dacht de vk zegt elke keer dat hij al zo mooi diep ligt. Dus dagt waar moet die buik nog heen zakken dan haha
Niet naar luisteren hoor! Zegt niets..ik droeg tot 36wkn hoog en daarna ineens laag. Kindje lag al vroeg ingedaald en vast dus daar kwam.het niet door.. En hier riep iedereen dus dat ik 26-12 niet ging halen, hij is 2-1 geboren
Hoog dragen zegt niets. Ik heb onze dochter ook de hele zwangerschap tot aan de bevalling, hoog gedragen. Terwijl ze toch ook al met 37 weken vast lag.
ik draag ook altijd hoog. zelfs tijdens de bevalling. word altijd gek vd uitspraken, het zit nog wel hoog! grrr
Mijn buik was ook hoog en naar voren, terwijl de kleine gewoon was ingedaald. Kreeg ook reacties van 'het is vast een jongen'. Nou echt niet we wisten met de 20 weken echo dat het een meisje werd en daar waren we en zijn we nog steeds super blij mee.