Ben ik nou een homo sapiens of een

Discussie in 'De bevalling' gestart door cam, 24 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    olifant?

Ik Baal echt met een hoofdletter B...

Vandaag 40 weken en 5 dagen zwanger en weer naar die verloskundige. Ik kan er NIET meer van genieten. Bij mijn eerste tot 42 weken gelopen en ik ben er echt HELEMAAL klaar mee.

Ik heb al vanaf 36 weken voorweeen, elke avond waarbij ik ze soms echt op moet vangen, zo verrot allemaal. En ja, het zal allemaal ergens goed voor zijn, maar het feit blijft dat:

- Onze spruit nog steeds niet is ingedaald
    - En ik vandaag ook niet gestript kon worden omdat alles nog te ver naar achteren lag..

wat is dit nou...hoe groot is nou de kans dat je 2x tot 42 weken moet lopen. er gebeurd hier echt helemaal niets, lijkt het wel.

Ik ben sjagarijnig, boos, teleurgesteld in mijn eigen lijf en alles zo spugzat...het slechte slapen en wachten...pfffff....

Maandag mag ik in ieder geval op controle naar het ziekenhuis omdat ik de vorige keer bij 42 weken bijna geen vruchtwater meer had.

Ik voel me zo slecht als ik zeg: laat ze maandag maar wat vinden, dan kan ik ingeleid worden...het idee dat het goed is en dat ik door moet lopen, wordt ik echt niet goed van...

Sorry voor mijn klaagzang, maar ik moest het even kwijt...

2. valhalla

valhalla Niet meer actief

Jeetje, balen zeg! Overtijd lopen is al niet leuk en als je dan ook nog zo weinig aanwijzingen hebt dat het toch snel zal gaan gebeuren... Blegh!

Hoop toch voor je dat het snel begint! Heel erg veel sterkte met de allerlaatste loodjes in elk geval.

3. p1982

p1982 Niet meer actief

he meis

ik weet precies hoe je je voelt
    ben morgen 41 weken en al 5 weken ongeveer last van voorweeen

kleine is ook nog niet goed ingedaald, morgen na het ziekenhuis

kleine ligt voor met groei dus ben benieuwd wat ze gaan doen

zit er helemaal door heen en kan alleen maar huilen

dit is me 1ste

4. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Klaag maar lekker. Het is flink beroerd als je al een tijd voorweeen hebt en het nog lang lijkt te duren.... heel veel sterkte met de laatste loodjes, en ik hoop dat je nu wat sneller wordt geholpen!!!

5. basbousa

basbousa Bekend lid

6 jul 2009
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte! Het lijkt me zeker niet gemakkelijk!!

6. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Balen zeg. en ze kan je ook niet strippen?
    Vind dat er best naar je geluisterd mag worden als je overtijd loopt hoor, zo ben je ook niet uigerust voor de bevalling. sterkte!

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.063
    113
    Ik was bij mijn eerste ook 2 week overtijd en zag het al helemaal weer zo gaan. Ben uiteindelijk dit keer met 41 week en 2 dagen spontaan aan de bevalling begonnen. Het kan dus echt nog hoor, maar kan me goed voorstellen dat je er zat van bent!

8. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Ze luisteren tegenwoordig ook best naar je hoor, als je het echt niet meer ziet zitten of je vindt het risico te groot.. je moet alleen wel je stem laten horen.
    Ik heb nu al de afspraak met m'n gyn dat ze me niet langer dan 41 weken laten uitlopen.
    Ik zou even je opties bespreken en ook aangeven dat je er doorheen zit en het niet meer aankan, dan zijn ze vaker bereid om je eerder in te leiden.

Heel veel sterkte!
    Liefs Huismus

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Bedenk dan maar dat jij iig zwanger kunt worden/bent. Er zijn duizenden vrouwen die in jouw schoenen zouden willen staan ;) Succes met de laatste loodjes!

10. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

Je bent in ieder geval geen Neanderthaler :D die zijn 30.000 jaar geleden uitgestorven zag ik van de week op Discovery :D!!!

Ach de baby komt wel!!! Het bblijft heus niet eeuwig zitten.

11. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

:D:D:D:D

Tja, kan me indenken dat je er flauw van bent. Na 40 weken zwanger zijn wil je niet te lang meer wachten. Weet niet hoe je je verder voelt, maar heb wel met je te doen.
    Ik zit inmiddels op 40 weken en 4 dagen, maar ja, mijn kleine is wel ingedaald en ik heb nog geen ervaring met een vorige. Plus dat ik me verder nog kiplekker voel.
    Succes en ik hoop voor je dat het snel voorbij is!!!
    En klagen mag hoor. Dat zei mijn vk ook tegen mij en ik heb eigenlijk niks (meer) te klagen :).

12. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Ik zag toevallig gisten op National Geographic ofzo nog 'In the womb' over dieren, ging o.a. over olifanten. Die schijnen dus 22 maanden (!) zwanger te zijn. Voor die tijd ben jij echt allang bevallen hoor! Maar goed, kan me voorstellen dat het nu een eeuwigheid lijkt. Sterkte nog even!

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.063
    113
    @huismus: ja, die afspraak had ik ook... Nou mooi dat ze die met 41 weken nog weer hebben teruggedraaid.

14. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    @ suus1983: veel sterkte, nog even maar! :)

Misschien ben je nu al aan het bevallen, zag dat je het topic eergisteren geplaatst had, hoop het voor je.
    Anders veel sterkte nog even...

15. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    Nee hoor dames, loop hier nog fijn rond met een enorme bekkenpijn.
    Maandag a.s. om half vier naar het ziekenhuis voor een echo om de hoeveelheid vruchtwater te bepalen.

Ik ga meteen maar een balletje opgooien over de 42 weken en inleiden indien alles goed is. Ik wil en kan gewoon echt niet meer doorlopen tot 43 weken.

Barst van de pijn, ben moe en ben gewoon op! Heb ook nog een kind en een huishouden die doorgang moeten vinden...

Ben heel benieuwd wat ze vinden en gaan doen.

16. Succes meis! Ik hoop dat je kleintje snel komt!
    Kan me voorstellen dat je hier helemaal gek van wordt!

17. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    Volgens mij is het hier begonnen...

Vanaf 5.00 uur weeen...ze komen nu zo rond de 10 minuten, maar houden een kleine minuut aan....

ze zijn al wel venijnig ;)

18. eefkoekie

eefkoekie Actief lid

8 mei 2008
    106
    0
    0
    Heel veel succes Cam!
    Ik zag je vanmorgen vroeg ook al online, toen was ik ook al aan het spoken.
    Hier ook weeen, gisteravond begonnen, onregelmatig en nu om de 4 a 5 min. Ook al vrij heftig.
    Verlos komt om 8.00 uur kijken.
    Best spannend allemaal!
    Succes daar!!

liefs eefkoekie

19. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    @eefkoekie: veel succes...spannend he ;)

Mijn verlos heb ik net gebeld, de weeen komen om de 5 minuten nu. Om 9.00 uur komt ze kijken....

20. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    hehe lees net dit topic...

Heel veel suc6 vandaag dames!! Hopen dat jullie je kindje vandaag nog in jullie armen hebben!!! :D:D

Zet em op!!

Deel Deze Pagina