Hallo Ik zit nu in mn 35e week en heb constant harde buiken. Ben net een uurtje uit bed en zit rustig op de bank maar mijn buik doet enorm zeer. Is dit normaal. Dit is overigens al een aantal dagen zo. Kan dit betekenen dat de baby gauw komt of zegt dit niets?
Kan.....hoeft niet..... Ook bij beide kids weken buikpijn/ harde buiken, vooral snachts.......toch rond 40 weken bevallen
Kan maar hoeft niet... bij de ouste al harde buiken vanaf week 30... Hij is geboren met 40+3 Bij de.jongste vanaf week 36 veel harde buiken en is.geboren met 40+5
Helaas... bij de 2e echt al vanaf zo'n 20 weken heel erg en vanaf zo'n 33 weken echt flinke voorweeën. Uiteindelijk met 40+5 pas bevallen
Heb er met mijn oudste weken last van gehad. Uiteindelijk met 39,2 bevallen. Met mn jongste bijna niet en toen ik gestript werd kwamen de harde buiken en daarna weeën, ook bevallen met 39,2. Nu heb ik soms een harde buik.. Ene heftiger als de ander en loop 40,2. Heeft me 2cm ontsluiting opgeleverd maar nog geen bevalling helaas...
Fieuw gelukkig. Dit stelt me wel aardig gerust. Van mij mag ze nog wel even een tijdje blijven zitten
Hier ook al vanaf 18 juni last van oefenweeen oid.. Word er gek van! Ze worden wel steeds pijnlijker, vannacht ook constant harde buiken gehad.. Afgelopen maandag ook mijn slijmprop verloren en ik loop al vanaf week 36 met 1 cm ontsluiting en een verweekte baarmoedermond... Wanneer gaat hij nou komen?!? Liever vandaag dan morgen voor mijn eigen gesteldheid pfff....
Hier ook al vanaf 34 weken flink veel harde buiken, zelfs met regelmaat erin en een avond in het zkh gezeten maar tot nu toe zit mevrouw gelukkig nog lekker binnen Hopelijk levert het me wel al wat op als het echt gaat beginnen