Beide bevallingen een ruggeprik gehad dus werd op bed gewassen.... wel prettig bij deeerste ben ik de dag dat ik thuis kwam onndere de douche thuis gegaan. Bij de tweede heeft het een paar dagen geduurd. Zoiezo lag ik met de ttweede een dag langer in het ziekenhuis ivm langdurig gebroeken vliezen en kon ik amper op mijn benen staan. Ik kon eerste dag niet eens naar de wc lopen. Je zult du sgewoon moeten afwachten hoe het gaat meeste verloskamers hebben een eigen badkamer met toilet.
Ik mocht bij de eerste 3 uur later al gaan en bij de 2de moest ik 8 uur blijven ivm met ontlasting met in het vw
Ik had een ruggenprik gehad, maar die was al voor het persen uitgewerkt, had ik dus geen ´last´ meer van na de bevalling. Nadat alle controles etc. waren uitgevoerd ben/moest/mocht ik gaan douchen. Dochter was naar de kinderafdeling toe, dus knuffeltijd zat er helaas niet in. Ik vond het heerlijk om even zelf te douchen, deur stond wel open en kon ten alle tijden om hulp vragen
van mijn oudste dochter ben ik sávonds na een moeilijke bevalling bevallen om 22:40 na het hechten enz lag ik met mijn mooie meisje in mijn armen alleen op de verloskamer... rond kwart voor 1 heb ik met veel moeite op de bell gedrukt.. vroeg me af hoe lang ik daar nog moest blijven liggen.... zegt de verpleegster oww was u hier nog dacht dat u een uur geleden al naar de afdeling was gegaan!!!! ze waren me gewoon vergeten... mocht toen eerst lekker douche en andere kleding aan! toen ik onder de douch vandaan kwam naar de afdeling waar een heerlijke kop thee klaar stond en beschuit met muisjes! jongste is met een spoed keizersnee gehaald en om heel eerlijk te zijn heb ik geen idee wanneer ik voor het eerst ging douche.
Hier hebben ze me ook op het bed gewassen. Maar er is ook een hele grote badkamer waar je volgens mij kunnen bevallen.