Bij mijn eerste en tweede zwangerschap begon de bevalling op 39 + 6 en 40+ 1. op dit moment ben ik 39 + 5 (banner klopt een dag niet). Bij de vorige twee zwangerschappen had ik al meermaals van tevoren wat gerommel en echte weeën gehad, volgens mij zelfs al ruim een week voor de echte bevalling. Afgelopen donderdag was er nog helemaal geen ontsluiting (terwijl je dat soms bij een derde zwangerschap al best wel vroeg ziet), ik voel me nog prima en ik heb echt nog 0,0 signalen dat de baby zich snel gaat aandienen. Heb totaal niet het gevoel dat het elk moment kan gaan gebeuren. Zijn er mensen die zonder een ‘ voor aankondiging‘ zoals gerommel, weeen, slijmprop verliezen en dergelijke zijn bevallen?
Ligt eraan wat je verstaat onder vooraankondiging . Hier 38+6 de slijmprop verloren in de ochtend en in de avond kreeg ik weeën. 39+0 in de ochtend, binnen 24 u na het verliezen van de slijmprop, bevallen. Voor die tijd had ik niets wat ook maar wees op een bevalling.
Ik had bij mijn eerste dat ik wakker werd om 5 uur en nog niet doorhad dat de bevalling begonnen was. Ik wilde gewoon verder slapen maar werd telkens ergens wakker van, maar had simpelweg slaapdronken niet door waarvan. Na een half uur kwam pas het besef dat het begonnen was. Vlak daarvoor was alles potdicht. Om 10 uur kind op mijn borst. Bij de 2e had ik al weken nep weeen en liep ik al een week met bijna halve ontsluiting. Toen die bevalling begon had ik het ook niet door en ben ik door mijn moeder naar het ziekenhuis gestuurd. Waar al snel de kleine op mijn borst lag. Beide keren vlak voordat ik ingeleid zou worden. Ik had niet het gevoel dat het nog spontaan zou gebeuren.
hier ook geen vooraankondiging, althans, sochtends prop verloren en dezelfde dag was hij geboren. dus een korte vooraankondiging,achteraf zat ik de dag ervoor al wel in de weeen, maar dat wist ik niet
Ja, hier ook niks. Vorige week zondag nog twee verjaardagen afgeweest en midden in de nacht braken ineens mijn vliezen, totaal onverwacht . Geen krampje niks tot dat moment, ze was nog niet eens echt goed ingedaald .
Bij nummer 1... alleen de dag zelf wat menstruatie krampen. Nummer 2 was geplande keizersnede Nummer 3 had al vanaf week 35 last van voorweeen. Ben pas met 41 weken bevallen, en had die dag juist nergens last van!
spannende dagen voor jou!! je hoort dat je bij een 2e/3e juist meer voorwerk hebt. bij 1e wel wat gerommeld vooraf; bij andere 2 nul komma nul aankondiging, maar mogelijk ook door de vroege termijn
Yep, alle keren zonder vooraankondiging bevallen. Voelde me prima en ook terugdenkend kan ik echt niks bedenken De bevallingen begonnen opeens 's nachts en een aantal uur later was er een kindje. Bij deze zwangerschap wel al wat meer gerommel, maar hopelijk zegt dat voorlopig nog niks