Ik heb ook niet veel gemerkt op ongipijnen na en bleek toen 6 cm ontsluiting te hebben. Daarna braken mn vliezen en toen ging ik ze wel voelen
Joycey, gefeliciteerd meid met je zoon!!! Heel veel geluk en gezondheid! Hier ook niks gemerkt, behalve hele lichte ongi krampjes.. maar totaal niet noemenswaardig. Omdat ik overtijd liep had ik afspraak staan in het zkh voor ctg. Daarna door naar gyn voor controle, en ook zij viel bijna achterover van verbazing. Ik zat op 5cm en had hartstikke weeën alleen voelde ik ze niet... Ik mocht niet meer naar huis, achteraf heeel blij om... Helaas mijn hele bevalling door mijn weeën niet goed gevoelt, behalve als het infuus aan stond. Maar daardoor ook mijn persweeën niet goed gevoelt... Dus het kan echt, aan het bevallen zijn zonder dat je het door hebt... En ook ik heb een hoge pijngrens
Vond het de hele dag goed te doen, ben zelfs nog boodschappen gaan doen. Toen ik het wel erg heftig vond worden heeft mijn vriend (de hele dag in de tuin bezig geweest) de vk gebeld.. Die kwam (1e keer 1e kind dus geen koffer mee) 9cm ontsluiting! M'n vliezen gebroken, half uur persen, knip en daar was onze knapperd! Heb ook een hoge pijngrens maar denk ook dat je je insteld op de pijn. Daarbij een makkelijke bevalling gehad, kan ook heeeel anders gaan!
Gefeliciteerd! Ik heb je openingstopic lachend aan mijn partner voorgelezen, en die riep meteen "Je bent al halverwege je bevalling hoor!" Heel fijn dat alles zo voorspoedig verlopen is, je bent in ieder geval ontspannen de bevalling ingegaan!