Hoi hoi daar ben ik weer met een vraag... Ik heb dit topic ook bij het forum zwanger worden geopend maar het leek me slim om hem ook hier te plaatsen. Ik vroeg me gister avond iets af, we vragen meestal wat voor symptomen de meiden hebben voordat ze er echt achte komen dat ze zwanger zijn dus bijvoorbeeld: overtijd, misselijk enz Maar nu vraag ik me af zijn er ook meiden die gewoon niks hadden en gewoon omdat ze overtijd waren getest hebben en een positief uitslag kregen. Bijvoorbeeld geen grotere borsten, niet echt misselijk enz Natuurlijk wil ik ook wel de symtonen weten van de meiden die ze echt als eerst hebben opgemerkt
Ik had een voorgevoel dat ik zwanger was, en dat voorgevoel klopte ! Mijn symptomen kwamen pas met een week of 6,7 denk ! Gr. Chantal
Ik had niks door... Wel pijn aan m'n (.)(.) en wat opgeblazen. Maar dat had ik vaker voor mijn menstruatie. Het duurde alleen zo lang, vandaar de test. Wel was ik heeeel moe, maar ik dacht dat dat door m'n werk en een verhuizing kwam. Groetjes, Mirelle.
Ik helemaal niks,had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook niet. Komt echt pas veel later bij mij,het enige wat ik nu heb is het moe zijn en veel en vreselijke hoofdpijn. En ja dorst en veel plassen.
Wij waren een maand of 6 "bezig" maar ik had nooit gedacht dat het zo snel zou gaan ivm mijn leeftijd..... opeens was ik 4 dagen overtijd, dat gebeurde wel vaker dus nog geen test ofzo gedaan. ik werd opeens heel erg deprie, pijn in mijn borsten maar vooral heel erg depri. toen ik dit vertelde aan mijn moeder zei ze meid volgens mij ben je zwanger! twee dagen later heb ik toch maar getest en inderdaad ik was zwanger. Ik ben inmiddels 22 weken zwanger, verder geen kwaaltjes maar dat depri gevoel is helaas wel gebleven...
Ik had het gevoel dat ik zwanger was en vertelde dat aan een kennis van me. Die vroeg me toen:"heb je vaak je handen op je buik"? Ik vond het een beetje een vreemde vraag, maar inderdaad het klopte, ik lag 's avonds languit op de bank, met mijn handen op mijn buik (ala Al Bundy ) en bleek dus een paar dagen later een positieve test te hebben.......
Ik had helemaal geen verschijnselen, ik was er van overtuigd dat het niet raak was. Dus het was een grote verassing!
mn borsten veranderden.. niet echt heel duidelijk maar had er toch een gevoel bij.. toen ik net overtijd was zag ik allemaal aderen en werden ze gevoeliger.. ik was trouwens ook heel snel al heeel moe maar dacht toen nog niet aan zwangerschap
Hoi acire, Die aders op je borsten was dat echt over je hele borsten of zoals bij mij om die ja ik weet niet hoe hje het noemt zeg maar waar je tepel zit zit het meer om je tepelhof ik weet niet echt hoe je het noemt hoor
wel iets meer om het tepelhof heen, maar het liep wel over heel mn borsten..heb ook een heel bleke huid dus misschien valt dat eerder op
hoii k had nergens last van alleen heel moe als k wakker werd dacht k pff heb k wel geslapen? dacht dat het door verhuizing school en werken kwam k kwam er pas na 8 weken achter dat k zwanger was en kreeg voordat k na de dokter ging pijn op de borst net of er iemand op zat
Ik had dezelfde kwaaltjes als bij de menstruatie. Ik dacht dat deze uitbleef vanwege stress en wat kg aangekomen te zijn. Maar na bijna twee weken overtijd te zijn geweest toch maar een testje gekocht en zie het resultaat. Heb de eerste 3 maand ook bijna geen kwaaltjes gehad op pijnlijk borsten na.
Nou, ik kreeg echt een puistenexplosie in mijn gezicht, ik had nog nooit zoveel puisten gehad. Zijn gelukkig ook weer weggegaan en gebleven. Verder had ik zin om eens een potje flink te janken, terwijl daar helemaal geen reden voor was.
Ik had wel duidelijk al dingetjes voor ik kon testen. Zo had ik al hele gevoelige borsten en een wee gevoel in mijn buik voor ik kon testen. Alle twee mijn zwangerschappen trouwens