Ik ben nu al 8 dagen overtijd en ben het behoorlijk zat! Nu ben ik afgelopen nacht de slijmprop verloren, dus had stiekem wel op wat actie gehoopt vandaag, maar helaas Hoelang na het verlies van de slijmprop zijn bij jullie de weeën begonnen?
Bij de eerste dacht ik dat deze tijdens de weëen is gekomen, maar heb er niet echt opgelet. Bij de tweede zat ik al 2 a 3 "in" de weëen en toen verloor ik echt heel duidelijk de slijmprop. Dus hier helaas andersom als bij jou het geval is.
Bij mij was het bij de eerste, 5 uur na het "plopgevoel" bij het breken van mn vliezen.. Deze keer moet t nog gebeuren, ben benieuwd....
Bij de eerste verloor ik stukken slijmprop op zondag en dinsdag. Gebroken vliezen / weeën / geboorte op vrijdag Bij de tweede begon ik van maandag tot donderdag steeds heel kleine beetjes te verliezen. Geboorte op vrijdag in de vroege ochtend, 2 uur na het beginnen van de weeën.
Vanaf vrijdag ochtend 4 uur weeen en later op de ochtend pas slijmprop verloren savonds 7 over 10 kleintje geboren dus hier dezelfde dag nog.. Liefs
De echte slijmprop (niet één prop, maar veel dik slijm met wat bloed erbij) verloor ik beide keren pas toen ik al een paar uur weeën had. Verder heb ik in de tweede zwangerschap een keer een heel dikke prop slijm (zonder bloed) verloren bij 31 weken. Gelukkig begonnen de weeën (en de bevalling) pas 9 weken later.
Bij mij de volgende dag om dezelfde tijd ongeveer. Dinsdagnacht om 4 uur kwam de slijmprop en woensdag rond een uur of 4 begonnen de weeen