Wel grappig want heb hier dus gister neergezet dat k nergens last van heb gehad en afgelopen nacht voor t eerst regelmatige vervelende harde buiken gehad. Misschien dat de kleine nu dan is ingedaald? Ze hielden best lang aan enn kwamen om de 5min maar niet pijnlijk genoeg dat k dacht ja het begint nu. Maar dus wel wat voorwerk. Voor t naar bed gaan wel seks gehad, dus denk dat het daardoor kwam!
Oh spannend Jess! Seks kan het ook opwekken zeggen ze, dus misschien vanavond nogmaals proberen. Zouden wel indalingsweeën kunnen zijn, wanneer heb je weer een controle?
Wel geruststellend om te hore. Hier ook nog geen enkele voortekenen. En begint nu wel erg lang te duren.. 2 dagen overtijd. Zoontje kwam ook zonder voortekenen maar wel al met 37.0 dus zit eigenlijk al meer dan 3 weken te wachten.
Hier ook alleen de vliezen die braken. Eerder die dag nog gewoon op bezoek geweest bij mijn ouders en nergens last van gehad. Ik was zelfs nog bij de vk geweest dezelfde dag en die zei nog dat het nog wel even op zich zou laten wachten
Bij de eerste geen voortekenen, met 39,1 weken snachts plots de vliezen gebroken, duurde wel 48 uur voordat meneer er was. Bij de 2e weken lang voorweeen en met 40,4 weken binnen 3 uur bevallen.En nu op wacht voor de 3e keer, helemaal nergens nog last van.Dus zal mij ook benieuwen..
Ik lees ook even mee. Ik heb al aantal weken last van harde buiken. Eerst bij opstaan of omdraaien of nadat ik naar de wc was geweest. Nu ook spontaan in bed of op de bank in rust. Maar geen voorweeen denk ik. Geen idee hoe dat moet aanvoelen. Ben echt benieuwd of het plotseling gebeurt (wat ik vaak hoor) of dat ik nog weken last krijg van krampjes voorween en harde buiken.. Grappig om zo de verhalen van anderen te lezen!
Nee geen voorteken was die dag nog boodschappen wezen doen en naar nog wat winkels gegaan rond 17:00 nog eten staan koken, dochter in bad gedaan toen ik dacht ik heb wat kramp wuifde ik het weg met het idee het zullen wel voorweeen zijn..tot ik bloed zag en dacht ik bel maar eens de vk (heb ik een paar x aan de lijn gehad tussen 18:00 en 19:30) en om 20:00 kwam ze even kijken en is niet meer weg gegaan want om 21:15 is m'n zoon geboren
hier vorige week bevallen. en die vrijdag avond voordat mijn vliezen braken nog erg druk in de tuin geweest onkruid wieden, puin op ruimen enz. had nergens last van.. vrijdags snachts braken mijn vliezen ik had ook geen voortekenen
Vriend moet helaas werken vanavond.. Anders had k t misschien nog wel een keertje geprobeerd ja haha Donderdag weer controle
Hier ook geen voortekenen. Zat zondagmiddag nog op een verjaardag en robd 19 uur begonnen de weeen. Helaas pas dinsdag om 2.38 bevallen met 39+2.
Bij mij braken mijn vliezen plots, 2 weken voordat ik was uitgerekend. . Had verder nergens last van.
Goed om al deze verhalen te lezen, je hoeft dus niet altijd al voor weeën etc te hebben, kan zo ineens beginnen.. Hoop dat dat bij mij ook het geval is binnen nu en 2 week. 😊
Bij mijn eerste en derde had ik ook geen voortekens. Vooral de eerste overviel me een beetje. Met 38 weken verloor ik wat slijm, een kwartier later kreeg ik een beetje buikpijn en 3 uur later had ik een kind op schoot. Bij de tweede had ik maandenlang elke nacht voorweeën. Bij de derde gelukkig weer niet, maar die bevalling bouwde wat rustiger op, dus dat overviel me niet zoals de eerste.
Het is waarschijnlijk de indaling geweest maandagnacht, wat ik al dacht. Hij ligt namelijk helemaal ingedaald nu! Iets sneller en vaker vervelende buiken nu als ik actief ben maar verder is het hier ook weer helemaal rustig! Hoe is het bij jou nu Mj? Nog steeds rustig?
Oh dat is een goed teken toch! Was het niet voor niks die krampen en harde buiken.. Nu hopen dat het snel doorzet! Ben je al erg nieuwsgierig naar de kleine? Hier ben ik vandaag gestript.. Zat niet meer potdicht gelukkig.. Kans dat het echt zou leiden tot bevallen was 50/50 zei de vk. Rommelt wel wat maar heb niet het idee dat het echt doorzet.
Ja zeker fijn Ohh spannend zeg!! Hoop voor je dat het wel door gaat zetten, iig goed teken dat het niet meer potdicht zit toch! Hier strippen ze niet voor de 41wk.. Misschien ga k vriendlief maar weer s verleidelijk aankijken vanavond
Geen voortekenen, achteraf gezien was ik wat onrustiger die hele dag, wat meer krampen, maar niet hinderlijk, en ook niet de hele dag, haast geen verschil vond ik met anders, had wel vaker krampen de gehele zwangerschap. En ineens voordat ik naar bed ging om 00.15 na het plassen bloedverlies. Een kwartier daarna kreeg ik weeën, en 3 uur daarna zat ik op 4 cm. Edit: dat was met 39+5, trouwens. Liefs,