Bevallen zonder voortekens?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Mj89, 26 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Ik hoop voor je dat hij er maandag al is Jess! Djesmay lag ook nog niet vast ingedaald maar toch begon de bevalling.. In week 40 beginnen de meeste bevallingen dus ik heb goede hoop voor je..

Hier gaat het goed, alles begint wat te wennen weer met zo'n kleintje in huis.. Net of ze er altijd al was. Vandaag een newborn shoot gehad, zal zo een foto spammen .. De kraamhulp komt morgen voor het laatst, dan is Djesmay alweer een week. Gaat het toch snel als ze er eenmaal zijn..

2. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Ahhh wat een lieve foto!! En wat een mooi meisje :)
    Tijd gaat zeker snel. Zelfs nu ik overtijd loop vind ik de tijd nog snel gaan haha!

Vandaag een bruiloft dus lekkere afleiding, wel even kijken of ik savonds naar het feest ga ook. Dat is misschien iets teveel van het goede. Vriendlief maar iig de instructies gegeven niet zodanig te drinken dat ie niet meer kan rijden haha! Vind het wel sneu mja is ook zo wat als ie me niet naar het ziekenhuis kan rijden mocht het nodig zijn...

3. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Hij is er!! L.iam is gisteravond, de 14e, geboren. Hij weegt 3675gr en is 52 cm lang. Heerlijk genieten nu 😍

Bijgevoegde bestanden:

Stresskipje vindt dit leuk.
  4. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Hier ook niets gemerkt. Totdat ik op donderdagochtend (12-12-2013) wakker werd om half 5 omdat ik dacht dat ik in bed lag te plassen.
    Bleken m'n vliezen te zijn :D

Uiteindelijk pas om half 12 's middags de eerste wee, en 's avonds om 22:52 is hij geboren, zonder al teveel pijn en moeite.

5. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Jullie verhalen geven moed! Ik ben 41 weken zwanger zonder ook maar enig voorteken, geen voorweeen, geen harde buiken, geen slijmprop, gewoon helemaal NIETS! Heel frustrerend :(

6. Bee1986

Bee1986 Fanatiek lid

29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Lees dit topic even en zie dat je bevallen bent. Eindelijk :)! Wat super Jess! En wat een mooi jochie zeg, met toffe naam. Hoe gaat het met jou? Hoe was je bevalling?

7. Yaraa

Yaraa Actief lid

3 mei 2013
    289
    1
    16
    Vrouw
    Zoetermeer
    Bij mijn eerste geen voortekenen gehad oid. Had helemaal nergens last van. Met 40+2 dagen gestript en nog geen 12 uur later braken spontaan mijn vliezen, met 40+3 dagen 17 uur later is onze dochter geboren.

Vandaag ben ik 37 weken. Ben benieuwd wanneer hij komt!

8. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    heb totaal geen voorteken en of voorweeën gehad. ik zat aan mijn bordje macaroni en ineens kreeg ik een wee. toen dacht ik nog nou zullen dit dan voorweeen zijn. maar toen al vrij snel de volgende kwam dacht ik ohw dat is snel en ze hielden ook al best lang aan.
    dus weeentimer erbij en toen had ik al weeen om de 3 a 4 minuten die een minuut aanhouden. het was toen 18:30 uur en de weeen bleven zo constant komen dus hebben na een tijdje mijn schoonouders gebeld en die hebben mijn zoon opgehaald rond 22:30.
    18:30 begin eerste wee
    22:30 zoon opgehaald door schoonouders
    23:00 uur verloskundige gebeld.
    23:30 verloskundige gearriveerd en had ik al 6 cm ontsluiting en heeft ze de vliezen doorgeprikt.
    00:00 kraamzorg gebeld.
    00:40 was de kraamzorg er
    00:52 begonnen de persweeen en volledige ontsluiting
    00:55 is ons zoontje geboren.

dus ja geen voortekenen en met 41 weken bevallen in 6,5 uur ongeveer.

9. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Hier ook helemaal geen voortekenen gehad. Ik werd 's-morgens om 6 u. wakker omdat ik dacht dat ik ontlasting kreeg. Toen verloor ik m'n slijmprop op de wc. Pas om 8. u. kreeg ik echt krampen dat op weeën leek. 11.04 u. is ze geboren.

10. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Dankje Bee! :) Ja gaat goed! Bevalling was opzich prima, maar wel pittig. Hij lag niet helemaal recht voor de uitgang dus hij kwam wat moeizaam de bocht door. Z'n hartje ging dippen dus hij moest er snel uit en hebben daarom een knip gezet. Hij doet t nu goed, spuugt wel wat veel maar gaat steeds beter gelukkig :) Hoe gaat het bij jou? :D

11. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ik meld me hier ook nog even!
    Vorige week maandag, de 11e, ben ik bevallen van een prachtig meisje!
    Ik ben ingeleid d.m.v. primen (vaginaal hormoontabletjes inbrengen) en kreeg na de 2e gift ineens weeën, 2,5 uur en 8 minuten persen later was ze er! De placenta kwam alleen niet direct mee, ik lag al klaar voor de ok toen hij na nog 1x proberen toch kwam. Veel bloed verloren, maar ik voel me opzich goed! Meisje doet het ook heel goed, dus het is echt genieten nu!

Jess, gefeliciteerd met de geboorte van Liam!

Deel Deze Pagina