Ha meiden, ik ben nu 34 weken zwanger van de eerste en net heel veel slijm verloren, echt een prop... is dit niet heel vroeg voor de slijmprop?? En begint de bevalling nu snel of kan dit nog wel paar weken duren?? Heb de laatste weken wel veel voorweeën, vandaag hele dag door regelmatig harde buiken en voorweeën, en de baby was 2 weken geleden al helemaal ingedaald en lag 'vast'... Hoor t graag! Groetjes Jet
Of het nou wel of niet je slijmprop was, je bevalling kan na het verliezen van de slijmprop nog weken op zich laten wachten.
Verliezen van je slijmprop zegt idd nog niet veel, hij kan ook weer aangroeien. Tijdens mijn vorige zwangerschap ben ik hem met 27 weken verloren en met 39 weken heb ik een keizersnede gehad.
Ben (een deel) van mijn slijmprop met 37+4 verloren na toucheren bij de VK. Inmiddels ben ik 41+1 en gisteren na strippen weer slijmprop verloren. Dus die is gewoon weer aangegroeid.. haha
Met ruim 34 weken slijmprop verloren, weeën en bloedverlies en opgenomen in het ziekenhuis. Ze waren er van overtuigd dat ik ging bevallen. Uiteindelijk met 38 weken pas bevallen.
Ik ben al dagenlang bloederig slijm aan het verliezen, gister op controle ook al 2 cm ontsluiting gevonstateerd. Maar het kan evengoed nog twee weken duren... Balen he dat er niks over te zeggen valt!