Verweekte baarmoedermond en 1 cm opening

Discussie in 'De bevalling' gestart door Melief, 12 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melief

Melief Niet meer actief

Vanmorgen bij de gyn bleek ik al een verweekte baarmoedermond te hebben met 1 cm opening. Volgens haar was dit heel gunstig maar zegt dit al iets over hoe het nu verder kan lopen?

2. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Bij mijn tweede was het met 33 weken zo maar pas 9 weken later bevallen.

Nu heb ik het ook alweer 3 weken met 2 cm ontsluiting

3. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Het zegt inderdaad niks. Met 33 weken had ik een verweekte baarmoedermond en bijna 2 cm ontsluiting, mijn zoontje was toen ook al helemaal ingedaald en lag perfect. Uiteindelijk heb ik 8 weken lang dagelijks weeën gekregen en 3,5 cm ontsluiting voordat mijn zoontje met 41 weken besloot te komen.

4. Melief

Melief Niet meer actief

Hè balen ;)
    Wel veel harde buiken en krampen dus we blijven hopen haha!

5. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Bij mijn zoontje liep ik ook al een paar weken rond met 2 cm ontsluiting en ze hebben me toen met 41 weken uiteindelijk moeten inleiden.
    Het zegt dus helaas niets!

6. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Nee het zegt inderdaad niets, bij mij was dat ook en toch ben ik ingeleid na een week.

7. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    helaas helaas.. hier 2cm ontsluiting waar ik een week mee rond heb gelopen.. zelfs een hele nacht weeen gehad die rond 4 uur 's ochtends ineens er mee kapten.. jammer... de volgende week pas bevallen. Nog even geduld dus;)

8. Hoeft niet, kan wel.. Hier was het verweekt en vingertopje ontsluiting, 2 dagen later begonnen de weeën. Maar is geloof ik vaker niet dan wel.

9. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Wordt dat dan gecheckt door verloskundige of gynaecoloog? Ik zou het niet weten namelijk, daar wordt pas naar gekeken tijdens de bevalling.

Deel Deze Pagina