Vanmorgen bij de gyn bleek ik al een verweekte baarmoedermond te hebben met 1 cm opening. Volgens haar was dit heel gunstig maar zegt dit al iets over hoe het nu verder kan lopen?
Bij mijn tweede was het met 33 weken zo maar pas 9 weken later bevallen. Nu heb ik het ook alweer 3 weken met 2 cm ontsluiting
Het zegt inderdaad niks. Met 33 weken had ik een verweekte baarmoedermond en bijna 2 cm ontsluiting, mijn zoontje was toen ook al helemaal ingedaald en lag perfect. Uiteindelijk heb ik 8 weken lang dagelijks weeën gekregen en 3,5 cm ontsluiting voordat mijn zoontje met 41 weken besloot te komen.
Bij mijn zoontje liep ik ook al een paar weken rond met 2 cm ontsluiting en ze hebben me toen met 41 weken uiteindelijk moeten inleiden. Het zegt dus helaas niets!
helaas helaas.. hier 2cm ontsluiting waar ik een week mee rond heb gelopen.. zelfs een hele nacht weeen gehad die rond 4 uur 's ochtends ineens er mee kapten.. jammer... de volgende week pas bevallen. Nog even geduld dus
Hoeft niet, kan wel.. Hier was het verweekt en vingertopje ontsluiting, 2 dagen later begonnen de weeën. Maar is geloof ik vaker niet dan wel.
Wordt dat dan gecheckt door verloskundige of gynaecoloog? Ik zou het niet weten namelijk, daar wordt pas naar gekeken tijdens de bevalling.