Ik ben erg benieuwd wanneer jullie een groeispurt doormaakte in jullie zwangerschap. Ik had namelijk een groeispurt bij 20 t/m 24 weken. Ik ben nu 27 weken en ik heb t idee dat ik na een aantal weken stil te hebben gestaan, weer ga groeien! Ben benieuwd hoe dat bij andere meiden is/was. Liefs Romy.
Ik ben nu 22 weken en mijn groeispurt begint volgens mij net, ik vind het zelf nog wel meevallen maar deze week zegt iedereen opeens 'zo je groeit aardig/je word al dik/dikke dik' enzo
Mijn baarmoeder was tussen de 20 en 24 ook ontzettend gegroeid, namelijk 8 cm. Nu tussen de 24 en 28 weken 2 á 3 cm. Dus nu is het weer een beetje gecompenseerd. Schijnt dat je baarmoeder normaal zo'n cm per maand hoger komt.
Ik ben nu 26 weken en heb de afgelopen 4 weken echt een groeispurt gehad. Toevallig vanmorgen controle bij vk gehad en ze zei ook al die dit echt de termijn is voor een groeispurt. Tot nu toe geen tijgervelletje van gekregen Daar ben ik wel blij mee!
Ik zit er volgens mij midden in....heb het gevoel dat mijn buik 2x zo groot is als vorige week om deze tijd!