Hey, Gister hebben ze bij mij een veter ingebracht. Die heeft niks gedaan helaas. Nu moet ik woensdagavond weer terug voor een nieuwe veter. Nu vroeg ik me af als die nou weer niet aanslaat wat dan? Ik ben aanstaande vrijdag 42 weken en maak me nu best wel druk over hoe en wat.
Ik wil je even een 'houd moed makker!' hug sturen! Ik weet niet eens wat een veter is, of zou moeten doen, maar alles komt goed meid! Hier hebben ze vast wel een oplossing voor, hoe dan ook zal die kleine gaan verschijnen. En jij kan het aan!!! Heel veel succes & geniet van je bevalling & het kindje!! Warme hugx m
Hoi Saskia, deed die eerste veter helemaal niks? Ook geen menstuatie-achtige gevoelens? Ik heb zelf ook twee keer een veter gekregen als voorbereiding op de inleiding omdat ik 0 cm ontsluiting had, 42 weken zwanger en er nog maar heel weinig vruchtwater was. Ik kreeg er wel dus menstruatiekrampen van de eerste veter (vrijdag 13 uur) die wel steeds "erger" werden. Maar pas bij de tweede veter (zaterdagochtend 08.00 uur) ging het echt werken en kreeg ik ontsluitingsweeën. Maar ik mocht met de eerste veter het ziekenhuis al niet uit, moest blijven tot de kleine geboren werd (vond ik niet erg hoor, ik stond te popelen om ingeleid te worden want was het helemaal zat ). Mijn ervaring is dus: gaat goed komen! Sterkte en "plezier"...
Waarom een veter? Het is in (de Nederlandse) ziekenhuizen meer protocol om gel of een ballonkatheter aan te brengen daar deze meer effect hebben dan een veter. Ik wil je hoe dan ook ontzettend veel succes wensen met je komende bevallen!!!!!
Ik kreeg toen een veter op één april. haha, deze heeft niks gedaan, kwam weer terug! Toen op vier april direct maar een gel! Misschien zou je dit kunnen vragen of aankaarten. Héél veel succes en hoe dan ook.. het kindje komt er echt snel genoeg uit meid!
heb 2x een veter gehad helaas 2 x niks wel weeen geen ontsluiting ja 1 cm maar das niet genoeg. gelukkig een week later spontaan mn vliezen gebroken moest die dag ook weer terug komen voor een ballonnetje. suc6 meid
Ik kreeg bij de eerste ook een veter.. 42 wk en 1 dag.. om 14u smiddags.. om 16u begonnen de harde buiken die overgingen op weeen.. hier werkte t wel.. zo niet dan zijn er idd nog andere methodes om verweking te regelen.. niet druk maken hoor meid.. jullie beebje komt iig dit weekend.. KNUFF
Hey meiden bedankt voor jullie lieve woorden. De eerste veter heeft helemaal niks gedaan. Heb me wel voor genomen dat ik me morgen niet weer naar huis laat sturen als de veter niks gedaan heeft. Nou wie weet kom ik morgen in de loop van de dag thuis wel met mijn kleine man.