bevallen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door jose25, 17 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jose25

jose25 Actief lid

2 jan 2010
    120
    0
    0
    doktersassistente
    den helder
    vraag hebben jullie misschien wat tips om de bevalling door te laten zetten ik ben met 32 weken terecht gekomen in het ziekenhuis ivm vroegtijdig weeën toen weeremmers gehad en aan het infuus voor longrijping omdat ik door de weeremmers heen toch nog weeen kreeg uiteindelijk werdt het rustig na 2 weken, maar nu loop ik alweer 2 weken met harde buiken en weeën afgelopen zondag weer hele heftige weeën om de 5 a 6 min verloskundige geweest maar kom niet verder als 1 cm ontsluiting en nu nog steeds af en toe behoorlijke weeën,harde buiken en stekken in me vagina, heb al van alles geprobeerd veel gevreeën wonderolie maar niets helpt weten jullie anders nog iets wat misschien kan helpen met zo moe slaap slecht en ben echt op aan het raken en de verloskundige doen niets zo lang de kleine het goed doet en ik ook geen enstige lichamelijk klachten heb :(,
    ik hoorde laatst iemand zeggen dat je de aftermoringpil moet nemen maar ik kan me dat niet zo goed voor stellen en vind dat best eng weten jullie misschien nog iets wat ik kan doen want wil niet dat de kleine wat overkomt en ben bang als ik nog een tijd door loop zo dat ik kapot ben voor de bevalling

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ik snap dat je het zat bent en moe bent. Een morning after pil zou ik nooit doen, die krijg je trouwens ook niet voorgeschreven hoor!
    Wat wel kan is een slaappil voor 1 of 2 x zodat je het wat meer ziet zitten allemaal. Dat kun je aan de huisarts vragen. En strippen kan helpen. Sterkte met de laatste loodjes!

Mirjam

Deel Deze Pagina