Moet ik het nu nog rustiger aan doen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Doortje28, 15 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doortje28

Doortje28 Actief lid

15 okt 2010
    202
    0
    0
    Friesland
    Beste verloskundigen,

ik was gisteren bij mijn eigen vk en daar bleek dat ik een wat hoge bloeddruk had. 150/90. Ook bleek er eiwit in mijn urine te zitten, maar het was nog niet alarmerend. Voor de zekerheid moet ik volgende week al terug komen i.p.v. over 2 weken. Maar wat zij niet gezegd heeft; is dat ik het rustig aan moet doen, of iets in die richting. Nou dacht ik dat je daar wel rekening mee moet houden als je deze symptonen hebt. Kunnen jullie dit mij vertellen? Ik wil morgen nml een dagje op stap (1 uur in de auto heen, op visite bij wat bekenden en dan weer een 1 uur terug in de auto) en normaal gesproken zwem ik 2 x per week. Kan ik dat gewoon blijven doen of adviseren jullie rust? Ik hoor het graag!

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

je kunt gerust op bezoek gaan. Zwemmen kan wat mij betreft ook wel als je rustig je baantjes trekt en verder zou ik niet teveel in huis gaan doen, geen grote schoonmaak ofzo. Het gaat vooral ook om rust in de vorm van geen stress. Dat kun je niet altijd bij jezelf afdwingen, maar wel proberen. En eventueel in de middag even gaan liggen. Bij klachten bel je je verloskundige, maar dat zal ze je wel gezegd hebben denk ik.

Mirjam

3. Doortje28

Doortje28 Actief lid

15 okt 2010
    202
    0
    0
    Friesland
    Hoi Mirjam,

het gaat om zwangerschapszwemmen, dus dat is al wat aangepast naar een rustig tempo. Dat blijf ik dan lekker doen, is toch ook ontspanning!
    De stress valt alles mee, dus dan kan ik weinig anders doen denk. Gewoon maar even aanzien hoe het er volgende week mee is. Dank je wel voor je antwoord!

groeten Door

Deel Deze Pagina