Onze kleine meid is geboren op 3 maart na een heftige en zware bevalling van 5 uur. 's nachts om 10 over 2 zijn mijn vliezen gebroken. Ik kreeg gelijk heftige weeen en binnen een paar minuten begon de vreselijke weeenstorm. Elke minuut als het niet vaker was kreeg ik ontzettend pijnlijke weeen die ik amper nog kon wegpuffen. De verloskundige is om kwart over 3 gekomen en toen had ik 3 cm ontsluiting en mocht ik me klaar maken voor het ziekenhuis. In het ziekenhuis aangekomen zou de verloskundige weer naar huis gaan en ze zouden haar bellen als het vorderde. Maar binnen een half uurtje was ze er weer. Ik schreeuwde het uit van de pijn, ik kon de weeen echt niet opvangen, zo hevig waren ze. Toen de vk er weer was had ik 5 cm. Ze hebben me toen onder de douche gezet en dat was best verlichtend. Had minder weeen. Heb een half uur onder de douche gezeten en toen ging de vk weer kijken hoe mijn ontsluiting vorderde. Ik zat op een dikke 9 cm dus het was bijna zo ver. Moest nog een zooitje weeen wegpuffen omdat de kleine nog een kwartslag moest draaien. Uiteindelijk mocht ik gaan persen. ik kreeg het alleen niet helemaal voor elkaar, dus de vk heeft wat meegeholpen. En na een uur vreselijke pijn en veel persen is onze Daisy om 7.19 geboren. Ze woog 2925 gram en was 48 cm. Ze had wat opstartprobleempjes dus ze hebben ons ter observatie en ter controle een nachtje gehouden. Maar alles is gelukkig helemaal goed en ze doet het fantastisch. De voeding gaat goed, alles is goed op gang.. Wij zijn lekker aan het genieten van onze kleine.. fotos kunnen jullie bekijken op onze site http://www.ons1ekindje.beebiesite.nl/
Gefeliciteerd meid! Heb je site bekeken en het is echt een heel mooi meisje! geniet lekker van dr want ze zijn zo groot hoor hihi