Hoofdpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zomaar, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hallo,

Ik geloof dat mijn zwangerschaps kwaaltje Hoofdpijn is, kan dat?
    En kan iemand mij vertellen wat ik tegen de hoofdpijn kan doen?
    Ikzie in de bijsluiters dat je geen pijnstillers / paracetamol mag slikken als je zwanger bent. :(

2. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    paracetamol mag je gewoon hebben hoor. 3x daags 2 tabletten.

3. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Weet niet of het specifiek een zw kwaaltje is, maar heb nu al een paar dagen hoofdpijn.
    Je mag alleen paracetamol, kan geen kwaad volgens de dokter.

jessica

4. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    toch raar dat als je een bijsluiter pakt dat er dan staat dat je alleen iom je dokter mag slikken als je zwanger bent.

Ik ga die maar eens even bellen denk ik!
    Dank je wel dames!

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ik had ook zoveel hoofdpijn en heb het aan de vk gevraagt je mag gewoon paracetamol hebben en tip drink veel water, en minder koffie thee of waar dan ook cafeiene in zit. Bij mij werkte water heel goed, oke je moet veel plassen maar me koppie doet geen zeer meer na 5 dagen

6. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    ik heb ook vaak last van hoofdpijn sinds ik zwanger ben. De pijn zit bij mijn slapen.
    Ik heb niet elke dag hoofdpijn hoor, maar wel regelmatig. IK weet niet of dit een zw. kwaaltje is, maar ik dnek best dat het kan komen door de hormoon veranderingen en doordat je bloed sneller (en je heb meer bloed) stroomt?

Je mag inderdaad gewoon paracetamol nemen! Ik houd niet zo van medicatie tijdens de zwangerschap maar soms is het gewoon niet anders... Ik heb de eerste maand een pakje van 20 gekocht en steeds van dat pakje gepakt..weet dus dat ik nu 6 maanden verder pas 13 paracetamols heb genomen!

kus miek

7. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Idd mijn hoofdpijn zit ook alleen maar op mijn slapen dus ook anders dan gewoon hoofdpijn wat ik voorheen wel eens had!

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb nu ook hoofdpijn, in combinatie met brandende ogen en druk op mijn ogen. Mijn opticiën heeft vastgesteld dat de sterkte van mijn bril niet goed meer is, maar kan er nu niets aan doen omdat de verandering met mijn zwangerschap te maken heeft. Iemand tips?

Deel Deze Pagina