Bevallen

Discussie in 'Miskraam' gestart door Kaala, 2 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank je! Ik wil niet zeggen dat alle doktoren hier zo zijn hoor. Ik heb gewoon pech, 2014 is niet echt mijn jaar tot nu toe.

2. Crocus

Crocus Niet meer actief

Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt alleen was mijn kindje met 10 weken overleden en was ik 12 weken zwanger. Alleen ik wilde niet in het ziekenhuis blijven en heb thuis het kindje gekregen. (ik mocht naar huis omdat dit een miskraam zou zijn,geen bevalling al hadden ze me liever daar gehouden) Ik ben achteraf gezien heel erg blij dat ik thuis ben gebleven maar mijn kindje had nog geen navelstreng en placenta anders had ik daar moeten blijven. Het is vreselijk om te lezen hoe het met jou gegaan is daar :( Kan me goed voorstellen dat je een trauma hieraan overhoud. Trouwens ik ben 1 maand 'ongesteld' geweest of hoe je zoiets noemt.

Marjol,ook jouw verhaal vind ik echt schokkend. En ontzettend onfatsoenlijk,bah!!!

3. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ach Crocus ): Vreselijk is dat ook he. Wel fijn denk ik dat je thuis mocht blijven!

Het bloeden neemt nu al wat af en ik merk aan m'n lichaam dat ik gewoon normaal kan lopen (en snelwandelen naar de trein als dat moet haha..) dus lichamelijk gaat het gelukkig snel de goede kant op.

4. mamsvan6

mamsvan6 Actief lid

14 jan 2014
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Kaala,
    Heb ongeveer hetzelfde meegemaakt. was 17 weken zwanger. ging voor een echo (mijn buurman heeft een echobureau mag ik tussendoor ook nog voor een echo omdat ik de buurvrouw ben)
    ziet hij geen hartactie meer, kindje is ruim 15 weken. 2 dagen daarna is het opgewekt met medicijnen. om half 5 is onze lieve zoon geboren.
    Aron. Wij hebben hem in een mandje mee naar huis genomen. Zaterdag hebben wij hem begraven. Voel me nu zo ontzettend leeg en verdrietig. De tranen blijven komen. Mensen leven wel ontzettend met me mee. dat doet wel goed.
    groet mamsvan6

5. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Heel veel sterkte!

6. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ah vreselijk, heel veel sterkte van mij ook! En ja, hier komen de tranen ook vaker naar buiten dan dat ze binnen blijven, ik blijf maar denken dat het kindje nu geen pijn meer zal hebben en veilig is, ondanks dat niet bij mama en papa is..Moeilijk!

En dank je wel Nijntje.

7. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Even een vraagje en ik wil niet echt een nieuw topic erover maken eerlijk gezegd.

Het is vandaag 6 dagen geleden en ik bloed nog amper, echt heel weinig oud bloed. Ik heb vandaag ook gedwongen moeten rennen (voor de trein), denken jullie dat ik volgende week weer gewoon kan fietsen? Voor een uur, dat wel meteen (naar werk), ik kan gewoon lekker lopen zonder extra bloed te verliezen.

Deel Deze Pagina