Mijn ma is met me mee gweest toen ik weeën kreeg. ik was ervan overtuigd dat ik nog neit meteen ging bevallen en heb na een uurtje weeën mn vriend van eht werk gebeld. Ze mocht gerust blijven van me omdat ze graag eens een bevalling vand e andere kant wou meemaken (eik!) Maar het was onze verloskundige die haar buiten bonjourde! Hij doet niet in moeder-dochter bevallingen als de man aanwezig is. Voila en daarmee was de kous af. Vond het wel erg voor der. Ze had me echt goed gesteund, we hebben die eerste uurtjes samen heel wat afgelachen. En aangezien mn vriend toen voor zn nonkel werkte, was het verhaal dat ik in het ziekenhuis zat al heel snel rond. Het goede nieuws: mijn schoonma was op doorocht in Nepal en was pas thuis als Myrthe 4 dagen oud was. Slecht nieuws: ze heeft dit keer geen reis gepland in oktober O0h ja en weet je wat mn ma nog grappig vindt: ik lag met alles bloot om mn vliezen te breken enzoverder en dat kon me neit schelen. Maar toen ik door het alvement mn behoeften 3x meost doen, moest ze van me op de gang! Dat kon er voor haar nog wel bij, maar was voor mij net n stapje te ver! En in tegenstelling tot jullie (bijna) allemaal. wou ik zo snel mogelijk naar de kamer om zo snel mogelijk bezoek te krijgen. Ik wou stoefen met mn meissie! En ik doe het deze keer net hetzelfde. Denk neit dat ik me het zou aantrekken moest schoonma aanwezig zijn. Als de bevalling maar vlot is en de baby gezond. Liefs Kitty
Poeh, nou je hebt groot gelijk! Als jij het niet wil moet ze zich er gewoon bij neer leggen. Wij hebben wel gebelt toen de weeen begonnen. Vanaf dat moment hebben ze de hele familie bij elkaar getrommelt en hebben ze thuis naar de telefoon zitten staren. Uiteindelijk heeft mijn bevalling bijna 72 uur geduurt, dus gelukkig voor hun zijn ze niet naar het ZH gekomen!
@roshi... zag dat het al soort van opgelost was. Toch wil ik even reageren Je bent helemaal niet egoistisch om dit te denken! Echt niet. Tis jou bevalling. Ik wou zeggen, gewoon niet meer over hebben, ze merkt het vanzelf wel. Hier... Mn schoonmoeders (ja heb er 2) die weten al dat ze dat soort dingen niet hoeven te vragen en zowel, zeg ik nee helaas pindakaas. Tis geen aapies-kijken. Wij bellen ze zodra ie geboren is, de eerste de beste zal er dan pas na een uurtje zijn (heb de luxe dat iedereen ver weg woont hihi ) @jooze... heel apart die schoonmoeder van jou!