Ik ben heel erg nieuwschierig hihi maar nu vroeg ik me af wat lust je nu echt niet meer sinds je zwanger bent of tijdens je zwangerschap? Zo was ik echt een koffie verslaafde en was echt een straf om maar 3 bakken koffie te mogen maar nu alleen de geur al en ik vind het nu zo verschikkelijk vies. Groetjes Fleur1
ja heb ik ook koffie krijg ik ook niet meer weg! en ben helemaal chocolade verslaafd! broodjes chocopasta, chocolade vla.. terwijl ik normaal toch meer van de hartigheid ben
Ben nog niet echt wat tegen gekomen maar ik WAS altijd een chocomonster...en nu....blegh. Uit gewoonte koop ik nog wel eens wat maar die zak eitjes op mn bureau staat er al bijna n week....denk dat ik er 5 gehad heb ofzo. En dan heb ik zo'n lieve man die dan met een doos mercy thuis komt voor me toen ik net zwanger was (week 8 ) ....heb hem nu eindelijk leeg
Ik, normaal de grootste theeleut die er bestaat, lust spontaan geen thee meer! En chocola moet ik ook niks meer van hebben.... (da's dan weer in mijn voordeel dacht ik zo )
Walnoten iiiih! Maar dat komt omdat ik die dus een keer had gegeten en vervolgens direct moest overgeven. is niet fijn om zo'n dik en stug goedje eruit te krijgen (ik zie jullie allemaal wegdraaien van de pc gatverdamme! gillend haha). Zoetigheid spuugt veel lekkerder, vooral dropjes. Als je al van lekker kunt spreken uiteraard Ik heb nergens trek in, maar als ik niet op tijd eet ga ik gal spugen. Dus moet wat. Oh en heeft niks met eten te maken, maar voor ik zwanger was rookte ik graag en veel. Nu hoef ik het maar te ruiken of ik ga al over mijn nek. Slim gedaan van de natuur!
Ik moet niks hebben van vettig eten bah. Gefrituurd eten vind ik helemaal niks. Daarnaast kan ik heel veel niet verdragen om mn maag zoals chinees eten maar,dat is een ander verhaal.
Ik ben een onwijse cappucina gek, maar sinds de eerste zwangerschapsweek lust ik het al niet meer. Verder lust ik echt geen vis meer en warme (gekookte) groente vind ik ook echt niet meer lekker.
Warm eten is bij mij een ramp. Aardappelen, groente en vlees eet ik al bijna 8 maanden niet meer. Nog effe en dan hoop ik dat ik weer eens een gewone warme maaltijd lust.
In het begin heb ik veel moeite gehad met de warme maaltijd en met name vlees. Dit trok zo rond 17 weken weg. Nu lust ik alles weer, maar ben wel gestopt met onder andere koffie. Maar ik lust het dus nog wel graag.
cola light:vroeger een liter per dag gemakkelijk en nu vindt ik het supervies. Ben ook plots geen zoetebek meer en heb geen zin in tussendoortjes. Van druiven kan ik nu plots genieten alsof ik het nog nooit eerder in mn leven heb gegeten. Liefs kitty
cola ik ook indd.. was er eerst dol op maar nu heb ik al 6 maanden geen cola meer gedronken tomatensoep, daar kon ik vooral in het begin echt van over mn nek gaan
Dat herken ik van mn eeste zwangerschap. Was echt helemaal GEK op advocado's...tot ik er tijdens mn zwangerschap n keer vreselijk van over mn nek gegaan ben. En sinds dien lust ik ze niet meer... Ook na de bevalling toen hoefde ik ze echt niet meer. En heb ze eigenlijk ook verder nooit meer gehad