O nee! Ik had ook gehoopt dat iedereen eerder zou zeggen. Precies op 40 weken bevallen bij de eerste. Dat was een ks en ik hoop dat alle omstandigheden nu zo zijn dat het een vb wordt. Een belangrijke factor is dat de bevalling vanzelf op gang komt vóór de uitgerekende datum. Ach, ik blijf hopen.
De 1e kwam met 39+6, de 2e met 39+3 en de 3e met 34+1. Maar volgens mij valt er helemaal niets over te zeggen.
Oo jeeehh. Ik ben ook zwanger van de tweede en kblijf hopen dat ik eerder moet bevallen.. Bij de eerste was ik 39+3 en hopelijk nu dus eerder.
En ik maar denken dat de meeste eerder bevallen van een tweede kindje... helaas niet dus! Daar gaat al mijn hoop...
1e 37 weken ingeleid (met 36 weken vliezen gebroken) 2e 37+5 spontaan Volgens mij loop je bij een 2e normaal langer.
Hier nog niet bevallen van de 2e maar kom al wel in de buurt Eerste was 40.6 nu ben ik 40.4 en nog geen teken zondag word ik ingeleid met 41 weken .
Bij ons kwamen ze steeds later. Eerste 39.2 Tweede 39.6 Derde 40.5 Ik hoop toch ec niet dat de vierde langer blijft zitten.
1e: 40 wkn 2e: 38.6 wkn Beide spontaan. Had niet verwacht dat de 2e sneller zou komen. 2e bevalling was ook veel sneller (maar veel heftiger) dan de eerste
Ik ben benieuwd... eerste 39.5 Tweede moet nog blijken, maar ik hoop toch niet veel langer dan de 40 weken