bevalling 37-38 weken

Discussion in 'Zwangerschap' started by ikkiee, Feb 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TmrZra

TmrZra Niet meer actief

Met gerommel bedoel ik in mijn geval dat ik wat last kreeg van mijn rug, beetje buikpijn.. Maar niet iets waarvan je zegt: ja, het begint..

Pijntjes, gevoelens waarvan je achteraf denkt; oh, dat was dus het begin.

Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen

2. ikkiee

ikkiee Bekend lid

Aug 1, 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    voordeel als je zo vroeg bevalt is lekker lang van de beebjes genieten in je verlof hahaha

ik ben benieuwd wanneer ik aan de beurt ben :D

3. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

Jan 14, 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was zo nieuwsgierig, maar realiseerde me net ineens dat het bij mijn tweede ook redelijk vroeg begon. Met 38+4 braken mijn vliezen. Een paar uur later (wel 38+5) was ze geboren.

4. Purk

Purk Fanatiek lid

Nov 19, 2013
    3,189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier met 37+3 spontaan gebroken vliezen en 12 uur later bevallen. Had met 36 weken ietwat oefenweeen, verder geen voortekenen. Dochter was ook prima op gewicht (3605gr, fors voor die termijn), en maakte het prima, ze was dus gewoon echt klaar.

5. Klets

Klets Bekend lid

Nov 20, 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zelf ben ik spontaan bevallen na 37 weken, 's ochtends nog aan ctg geweest waarbij niets aan de hand was. 's nachts braken mijn vliezen en paar uur later was de kleine er.

Zelf dacht ik wel dat de kleine eerder zou komen, maar was toch wel erg verrast en op praktisch gebied nog niet klaar met alles voor de kleine. Heb eerste dagen ook heel erg moeten wennen en manlief heeft veel bezoekjes aan winkels gebracht :)

6. kell84

kell84 Fanatiek lid

Jan 26, 2012
    1,617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Hier spontaan vliezen breken bij 37.2
    geen enkele aanleiding.
    wel 2 nachten goed geslapen terwijl ik daarvoor erg slecht sliep.
    Ik had erg last vam bi dus vond t ook wel prima zo.
    toch is langer beter. Dit merkte ik ook met de bevalling.
    mn zoontje moest toch nog van ver komen
    ook moesten we een paar dagen later terug ivm geel zien etc.
    dus hebben dan toch nog niet alles helemaal goed ontwikkeld.

7. mol

mol Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,860
    0
    36
    Female
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    onze dochter is erg zwaar door zwangerschapsdiabetes en ik ben erg verzwakt door een minder goede gezondheid(al jaren)ik begin nu gewicht te verliezen wat niet goed is,daarom gaan ze inleiden op 37 weken.maar ik heb sinds gisteren pijn onderaan en buikpijn, bijna continue een harde buik,ik heb diarree en de baby is plots erg druk/bruut....geen idee wat ik ervan moet denken...ook soms even heel misselijk

8. skimms

skimms Actief lid

Apr 25, 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij hield het gerommel in dat ik gedurende dag wat menstruatieachtige krampen had...hier zat totaal geen regelmaat in en had het vooral bij bepaalde bewegingen, als ik opstond bv. Dacht toen totaal niet aan weeen, dacht het zal nu wel allemaal een beetje gaan indalen en wat oefenweeen af en toe...niet dus ;)

9. vivvv

vivvv Actief lid

Jun 14, 2013
    162
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een paar dagen menstruatie pijn gehad en rugpijn. Is gewoon weer weggegaan.. was toch stiekem wel even balen! !

10. mol

mol Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,860
    0
    36
    Female
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    spannend hé....ik weet niet wat te denken,het gerommel houdt aan en mijn rug is om te moorden...auw....

11. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

Jun 1, 2011
    3,016
    2
    38
    Spannend mol! Hoop voor je dat t dan nu snel begint....
    Succes met de bevalling!

Share This Page