Duurzaam afscheidscadeau verloskundige

Discussie in 'De bevalling' gestart door Marianne22, 29 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marianne22

24 jun 2012
    16
    5
    3
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Hier inmiddels een mooie bevalling achter de rug. Binnenkort de nacontrole en afscheid bij de verloskundige. We zijn heel blij met hun begeleiding, zowel tijdens de zwangerschap als de bevalling en willen ze graag een mooi en duurzaam cadeau geven waar ze echt iets aan hebben. Maar ja, wat? Iemand tips?

2. Manderijntje

Manderijntje Fanatiek lid

23 jan 2014
    1.168
    1.332
    113
    Echt iets aan hebben weet ik niet maar mijn vk had prachtige Willow Tree beeldjes in de praktijk die onwijs mooi stonden. Ze had bijv. een vrouw die zwanger was maar ook een beeldje met 2 zittende vrouwen (vriendinnen) die symbool stond voor hoe ze haar zwangeren bij wil staan etc.

3. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Als je echt iets duurzaams wilt geven zou ik denken aan iets om in de praktijk neer te zeggen/op te hangen, een zwangerschaps- of babygerelateerd kunstwerk oid. Maar ik kan me eerlijk gezegd ook wel voorstellen dat verloskundigen stiekem niet echt zitten te wachten op een duurzaam cadeau (hoe lief bedoeld ook). Als iedere zwangere die ze begeleiden iets duurzaams achterlaat puilt de praktijk snel uit. Daarbij verschillen smaken natuurlijk ook nog eens, dus kunst geven vind ik sowieso altijd een lastige. Ik heb als kraamcadeau ooit van een tante een duur beeldje gehad van een zwangere vrouw, werkelijk prachtig gemaakt en ze wou ook graag iets duurzaams geven, maar ik heb daar zelf helemaal niets mee. Ik heb het nu min of meer verplicht staan en vind het echt een stom ding. Maar ja, lief bedoeld, kostbaar voorwerp, enzv. Als ik persoonlijk verloskundige was zou ik dan ook veel blijer worden van iets tijdelijks (zoals een mooi boeket of iets lekkers).

Deel Deze Pagina