No way dat ik dat op fb zet. Als de kleine er is ja, verder echt niet. Alleen de oppas van de kids weet het.
Wij hebben afgesproken alleen de ouders te bellen als het begonnen is, facebook heeft er niks mee te maken Daar zetten we het wel op als de geboorte is geweest.
Ik heb het niet op FB gezet. Er was wel een groepje die het wist (vrienden en vriendinnen) maar ik vond het niet nodig om het al mijn FB vrienden te vertellen.
Nou FB dus al helemaal niet! Die zullen pas weten, dat ons meisje er is als de wervelstorm over is. Gezien onze situatie, weten weinig mensen wat er werkelijk gaande is. Weblog heb ik voor familie, vrienden en belangrijke kennissen. Zij zullen via daar of per SMS horen dat ze is geboren en hoe het met haar gaat. Echt mijn naaste familie, vdr, mdr, zus, schoonouders, schoonzus zullen de datum van inleiding weten.
toch best veel mensen die ouders enz inlichten over wanneer het begonnen is of ingeleid wordt...ik niet hoor, de enige reden nu is 1 oppas voor de oudste.
Nee, ik werd ingeleid en kleine meid is pas 2 dagen later geboren. Alleen de geboorte hebben we gemeld.
Nee hoor, we bellen mijn ouders maar dat is alleen omdat ze op onze dochter gaan passen. Een vriendin van me heeft het gedaan en werd steeds gebeld door van die halve vrienden die vroegen hoe het ging, daar werd ze op dat moment echt niet vrolijk van.
Heb al met mijn oma afgesproken dat ze meteen naar het ziekenhuis komt, vind ik juist fijn. En als mijn zus in Nederland is wil ik ook dat zij erbij is.
Nee dat zou ik niet doen. Ik ben bij beide dames ingeleid. Onze ouders wisten het en onze beste vrienden. Verder niet. Bij de tweede was er wel een grappig voorval. Mijn telefoon gaat dus ik pak op. Heel verhaal waar ik geen woord tussen kon krijgen. Toen ik eindelijk mijn mond open kon doen. "sorry maar kan ik hier een andere keer op terug komen? Ik lig namelijk NU te bevallen " even stil.... Huh wat!? oh sorry ja. is goed Succes! Haha wel weer heel grappig als ik er aan terug denk.
nee dankje haha alhoewel ik wel moest, ik kreeg in de ochtend een collega/vriendin en savonds vriendinnen en doe moest ik dus afzeggen. Toen heb ik het maar gewoon verteld. Iedereen was dus op de hoogte!
Ik heb verteld dat ik ingeleid zou worden. En toen dat even duurde verteld dat er nog geen baby was. Uiteindelijk wel verteld dat ze vrijdag ochtend mn vliezen zouden breken. En toen pas vrijdag middag verteld dat onze zoon geboren was. Dus ja ik heb het wel op FB gezet maar niet continu verteld hoeveel cm etc etc.
Ik zou het ook niet op fb zetten als ik moet bevallen,wel als de kleine er is. Bij mn dochter hebben ze me ingeleid,niemand wist hiervan. De avond voordien nog met de ganse familie gaan eten. Iedereen was bezig dat het nu wel voor elk moment kon zijn. Hun verbazing was ook groot dat ik de volgende dag bevallen was. Vooral mn grootmoeder had er het moeilijk mee, ze had me gisteren nog gezien en nu is dat kleintje er al. Bij de tweede zullen we waarschijnlijk een van onze ouders op de hoogte moeten stellen. Tenzij ik tijdens de schooluren beval,maar daar reken ik niet op!
Oja mn vriendin haar bevalling heb ik live mogen meevolgen via sms. Mijn zus en haar zus zijn goede vriendinnen. De ganse familie was aanwezig bij de bevalling,dus iedere zucht kregen wij via sms meegedeeld. Om eerlijk te zijn zou dat mn ding niet zijn...
Nee.. ik zou mijn zwangerschap en de geboorte aankondigen, maar niet dat het die dag gaat gebeuren ofzo..
Mijn vriend had 1 berichtje gezet op fb dat het waarschijnlijk vandaag zou gebeuren (toen hè, niet nu ) daarna hebben we alleen contact gehad met familie en drie dagen later eens op fb gezet dat ze geboren was
Ik heb bij M. niks aangekondigd, totdat hij geboren was. En bij I. heb ik steeds updates gegeven op een ander forum (niet echt social media dus, maar er waren wel veel mensen die het mee konden volgen). Ik vond het wel leuk om te delen en aanmoedigingsberichtjes te krijgen, er zijn dan zoveel mensen die met je meeleven! Maar bij I. ging het wel heel snel allemaal, de bevalling zelf. Dit waren ongeveer mijn berichtjes: - volgens mij zijn mijn vliezen net gebroken - hmm, nu weeën om de 4 minuten - vk constateerde 4 cm ontsluiting, nu naar 't ziekenhuis - auwauwauw in de auto, met persdrang! - floep, daar ze is! Isabelle! Ik heb daarna ook nog een aantal bevallingen via twitter gevolgd, van mensen die ik van hier ken. Was echt wel bijzonder om dat van zo dichtbij mee te maken, net alsof je er zelf bij bent. De tweet dat de baby er dan (eindelijk) is, is zo leuk!