hoera op 12 september om 13.31 uur ben ik trotse moeder ben geworden van alicia. het is een prachtig meisje en is 46cm lang en weegt 3160gr. mijn bevallingsverhaal: op 11 september net toen ik de tv uitzette in me bed en me omdraaide voelde ik een knak in me buik en kreeg een hevige steek. mijn vriend meteen ja je vruchtwater is gebroken ik zo nee vast niet. tot het ineens wel heel nat werd tussen me benen en ik stond op en daar kwam de vloedgolf hihi het bleef lopen en ik bleef er eigenlijk wel rustig onder. om 11.45 begonne de weeen en ze kwamen al om de 4 min. om 6 uur smorgens nog maar 2 cm ontsluiting en ik ging me zorgen maken want zou mischien een infuus krijgen als het niet door zou zetten maar gelukkig om 9 uur had ik eens 6 cm en mocht naar de kraamkliniek om te bevallen. ik snel me tassen pakken en gaan natuurlijk. (weeen opvangen in de auto is echt een drama) hier ging ik rond 11 uur in bad zitten en heb een paar keer flink overgegeven van de pijn tussen en tijdens de weeen door (is normaal) om 12 uur ging ik weer het bed op en had 8/9 cm nu wist ik dat het niet al te lang meer kon duren want ik kreeg persdrang en om 12.45 kreeg ik een startsein en mocht persen kan je vertellen het is ff omschakelen maar voelt een stuk prettiger. naar 46 min persen was het zover daar was mijn meisje, een beetje stomverbaast maar dolgelukkig pakte ik haar aan en legde haar op de borst. pappa knipte de navelsteng door en ik werd gecontroleerd. ik had 2 hechtingen nodig en nadat dit gehecht was werd me meisje gecontroleerd en ze kreeg een 9 (beetje grauw) bij de eerste controlle en bij de 2e een 10. op dat moment dacht ik echt dat er geen eind aankwam maar achteraf viel het me allemaal mee. 14 uurtjes langzaam gek worden en flink overgeven maar het resultaat mag er zijn. in me album staan wat fotos van mijn princes
Wat een mooi verhaal en je hebt toch wel een prettige bevalling meegemaakt! Ik maar steeds denken....wanneer breken mijn vliezen nou? Ik kan niet meer wachten om ons wondertje in mijn armen te nemen. Geniet van je meisje, liefs van Miranda (september mama's 2007)
van harte gefeliciteerd meid! maarre, zou wel even je banner aanpassen als ik jou was. zo snel kan alcicia niet 1 jaar zijn hihi