heb al 3 wkn ongesteldheidspijnen... maar nu ook 2 dagen echte weeen echt dat ik het wel uitgil en met moeite wegpuf... dit wel met erg veel moeite... en dit is ook zeer onregelmatig... verder heb ik al 2 dgn hele goede stoelgang.... echt zoveel dat me toilet pot het bijna niet wegkrijgt verder werd ik vanochtend wakker met erge buikpijn... en werd misselijk... en heb nu ook erge hoofdpijn gekregen volgens mij word ik ziek ofzo echt dit is niet leuk.... wanneer komt die kleine nou
@ Sjarrel, het spijt me verschrikkelijk dat het allemaal zo 'ellendig' bij je gaat, maar als je pech hebt moet je nog 2 weken zo lopen. Ik ben prematuurtjes gewend, en heb nu al zoiets van wat een ellende dat de kleine er nog niet is terwijl als alles 'tegen' zit ik nog 8 wkn zo kan lopen
Hoi Ik stond eigelijk normaal op zonder me slecht te voelen of het idee te hebben van het gaat gebeuren. Tegen 11 uur kreeg ik krampen en die kwamne vrij snel om de 5 minuten en mijn vriend had toch zoiets van het gaat gebeuren en die heeft de vk gebeld tegen mijn wil in want ik ws er niet van overtuigd dat het ging gebeuren tot dat de vk kwam en alles heel snel ging. Bij mij dochter ging het heel gek ging heel normaal naar de vk en ze ging me tousheren of hoe je het ook schrijft en ik liep de deur uit met volle weeen.
Ik had bij de eerste dat ik 11uur opstond met wat krampjes. Maar we zijn nog lekker de stad in geweest en geshopt. Wij gingen nog ff wat vis eten maar wou mn eten niet. tegen half 4 waren we terug. en ging naar de wc en toen verloor ik mn slijmprop. daarna ging het snel kreeg echt weeën om de 7 minuten. 4 uur toch maar gebeld en een 45 min. laterstond ze op de stoep. Ze had nog gezegd dat wij er niet te veel van moesten verwachten en dat het nog wel lang kon gaan duren. Maar kon bijna gelijk gaan persen en 18.10 is toen ons oudste dochter geboren. bij de 2e ging het gelijk 's ochtends gepaard met weeën (9u). En toen heeft de verloskundige de volle laag vruchtwater over haar gekregen. maar mocht wederom gelijk persen. Damon was er om 11u37. Maar moet wel zeggen dat ik nu al vreselijk last heb van schoonmaakwoede. hahaha alles moet schoon. en harde buiken.
Nog f over weeënopwekkende dingen. Heb vandaag gehoord en nagelezen dat framboosbladthee wee opwekkend zou moeten zijn en 'pulsatilla 30k' tabletten deze verweken schijnbaar de baarmoedermond. Iemand hier ervaring in?
Ik heb al een tijdje last van voorweeen. Nu heb ik sinds een paar dagen vreselijke krampen in mijn onderrug. Ook voel ik soms steken/ steekjes op de plek waar het hoofdje van de baby zit. Zou het zover zijn? Of kan het nog weken duren?
Ik denk dat je zo'n zelfde antwoord kunt verwachten als ik vandaag kreeg van de vk's. Zie topic : http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=16796 Dus met andere woorden het kan nog 2 weken duren maar kan ook elk moment beginnen. Lang leve moeder natuur!!!!!!!!!
Heb er geen ervaring mee, omdat ik voor het eerst zwanger ben, maar weet wel dat framboosbladthee hier in Duitsland inderdaad als weeenopwekkend geldt. Dat mag je dan ook vanaf week 38 geloof ik gaan drinken. groetjes Cherda
Heb ook gelezen dat ze op sommige plaatsen dit vanaf 32 weken adviseren (mits je geen risicogroep van prematuren bent) voor de baarmoeder sterker te maken en daardoor zou de bevalling makkelijker verlopen als je eenmaal zover bent. En het zou goed zijn voor na de bevalling voor borstvoeding en nabloedingen.