Weeen, de vliezen braken uit zichzelf bij 4 cm ontsluiting. Was toen net in het ziekenhuis, lag gelukkig wel een matje onder m'n bips en had helaas m'n broek nog aan dus die ging in een zakje mee naar huis . Had wel even wat twijfels of ik nou in m'n broek plaste of dat het vruchtwater was.
Ik weet het niet, ik had al dagen last van voorweeën (die regelmatig kwamen en een klein beetje pijn deden), maar toen m'n vliezen (spontaan) zijn gebroken begonnen de heftige weeën en kwamen ze om de 5 minuten..
Beide keren met gebroken vliezen, niet gauw daarna begonnen de weeen. Ben heel benieuwd hoe het dit keer zal beginnen!
Bij mijn eerste kind begon het met weeen de vliezen heeft gynaecoloog in het ziekenhuis gebroken. en dit keer is het nog afwachten spannend
hier gebroken vliezen met meconium... om half 10 sávonds, weeën beetje om 3 uur snachts... 10 uur smorgens naar de verloskamer met 3cm. moest toen aan de weeënopwekkers. 13:50 is ons dochtertje geboren. dus soms kan het lang duren tot er weeën komen. en soms heeft een lichaam er zelfs hulp voor nodig