Bevalling begonnen na inwendig onderzoek?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Huusje, 13 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huusje

Huusje Actief lid

30 mei 2016
    427
    1
    18
    Ik heb afgelopen zaterdag een inwendig onderzoek gehad en toen was wel alles verweekt, maar ik had nog geen ontsluiting. Vanochtend weer een inwendig onderzoek gehad en ik had 2 cm ontsluiting! Daarna nog een tijdje rondgelopen en naar huis gegaan. Thuis wat last van krampen, maar na een bezoekje aan de wc ontdekte ik allemaal bruine afscheiding in mijn broekje en de krampen zijn er ook nog steeds. Zou het wat in werking hebben gezet? Zijn er hier moeders die er ervaring mee hebben?

Anders word ik dit weekend alsnog ingeleid maar ik begin me nou toch af te vragen of dit normaal is na een inwendig onderzoek! Alvast bedankt!

2. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Mijn VK brak mijn vliezen. Wel tijdens het kijken of strippen al mogelijk was, dus ik vond het niet zo erg. Wel ongemakkelijk om met een natte broek naar huis te gaan haha

Maar het zou wel kunnen hoor, maar dan is je lichaam er wel al zelf helemaal klaar
    Voor. Ze kan niet zelf iets op gang brengen, alleen als je lijf al 'bezig' was.

3. Huusje

Huusje Actief lid

30 mei 2016
    427
    1
    18
    Ik loop al weken met voorweeën dus van mij mag het nu wel een keer beginnen, haha! Ik had net nog wat bruine afscheiding/bloedverlies maar dat komt door het inwendige onderzoek dus ik probeer er verder maar niets achter te zoeken. Bedankt voor je reactie!

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Irritant he dat wachten..

Bij mij hielp een potje ... en een bubbelbad haha.

5. Huusje

Huusje Actief lid

30 mei 2016
    427
    1
    18
    Haha ja misschien moet ik dat nog maar eens gaan proberen dan.. :p

6. Regina88

Regina88 Niet meer actief

En heeft het nog gewerkt? Of ben nu nu even druk bezig haha?

Deel Deze Pagina