Hallo meiden, Even een vraagje sinds gister erge voorweeen elke 15 minuten. Gister bij de verloskundige 2 cm ontsluiting. Ik ben over 2 weken uitgerekent.. wat denken jullie houd dit eerst nog 2 weken aan?
Kan! Ontsluiting hoeft niet veel te zeggen Ik had 4 dagen voor mijn (ingeleide) bevalling ook al 3 cm onsluiting. Geen idee hoe lang het nog geduurd zou hebben als ik niet ingeleid was.
Dit verschilt per persoon en situatie.. ik had de 15e erg veel voorweeën en 1 - 2cm daarna. In de nacht van 16-17 augustus ben ik bevallen .. Het kan zijn dat je nog een tijdje moet wachten, maar het kan in principe ieder moment doorzetten. Alvast veel succes & een mooie bevalling gewenst!
Ik had bij mijn meisje op vrijdag 2 cm ontsluiting. In de middag voorweeën gehad (dat herkende ik toen nog niet) maar die verdwenen later weer. Zaterdagochtend 4.00u weer weeën en toen zetten deze wel door. Op zondagavond is mijn meisje geboren. Dus het zou goed kunnen! Veel succes! Spannend hoor!
Denk dat daar niet zoveel over is te zeggen. Hier voor de daadwerkelijke bevalling nooit gecheckt op ontsluiting, maar toen de verloskundige voor het eerst ging toucheren toen ik net weeën had had ik 2 cm, 2 uur later had ik 8cm en nog 2 uur later was onze zoon er. Dus ja... het kan doorzetten, maar het kan ook nog even duren. Genoeg vrouwen die met 2-3 cm nog een poosje doorlopen. Hoop voor jou dat het snel goed op gang komt en doorzet!
Hier ook vrij lang met 2 cm ontsluiting gelopen. Uiteindelijk ingeleid dus geen idee hoeveel langer ik nog door had kunnen lopen met ontsluiting. Het hoeft helaas niet te betekenen dat het doorzet in echte weeen.