Mijn schoonzus is 37 weken zwanger en belde mij net met de vraag of de bevalling misschien is begonnen? Ze heeft vanmorgen van 5 tot 7 uur krampen in buik en onderrug gehad. 5 x in 2 uur niet regelmatig. Dan om 10.00 uur nog 1 x. Ook verliest ze wit slijm, (slijmprop?) Vorige week tijdens controle gynaecoloog had ze nog geen ontsluiting, wel was het week. Zouden dit al weeën zijn? Of is het kindje misschienaan het indalen (ze wist namelijk niet of het al ingedaald was) Ze moest sowieso vanmiddag terug op controle bij gyn, maar benzelf wel erg benieuwd of dit het begin van de bevalling is Wat denken jullie? Mijn zwangerschap en bevalling was heel anders dus ik kan het niet vergelijken
hmmz ik loop dan al met 33 weken met harde buiken om de 10 minuten en dan weer met pijn dan zonder oke hier wilde hij al komen met 33 wekne toen in ziekenhuis gelegen longrijping en 2 soorrten weeremmers. maar daarna alleen maar veel slijmverlies en soms met bloed ook verlies ik veel wit slijm en het zit er hier ook nog steeds dus het zegt helaas niets ook is mijn baarmoeder 3,0 cm verkort en staat 2 vingers open maar kan intussen al meer zijn geworden hier natuurlijk. maar goed over slijm verlies en de onregelmatige krampen zegt het nog niets . pas als ze regelmatig zijn met harde buiken zou ik even bellen en scheeld dat ze vanmiddag op controle moet. succes
heel herkenbaar, heb dit ook al dagen.... denk voorweeen, indalingsweeen. Maar wie weet zet het wel ineens door, kan maar zo!
Bedankt voor jullie reacties! Het is begonnen. Ze had bij binnenkomst al 5 cm ontsluiting! Ze isnu nog bezig, dus braaf afwachten maar