Hoi allemaal, Misschien een stomme vraag maar kan je ook weeën krijgen (dus beginnen met de bevalling) zonder eerst je slijmprop te verliezen? Vroeg het me zo af.
Yep, laatste dagen hier vaak gelezen dat ze het verliezen tijdens de weeën en gelijk bevallen. Dus als je denkt dat het gestart is, heel veel succes en zeker de vk bellen.
Ja zo begon mijn eerste bevalling Nu precies andersom. Verlies de hele tijd delen van de slijmprop en gisteren dacht ik hem kwijt te zijn maar helaas vandaag weer hetzelfde verhaal als gisteren.
Ja hoor. Bij eerste eerst weeen en en toen pas de slijmprop. Bij de 2e weeen en heb nooit een slijmprop gezien.
ik ben al 2 keer bevallen maar heb nog nooit een slijmprop verloren hoor! Nu ook nog steeds geen slijmprop gezien.
Bij eerste heb ik heb verloren na het breken van het water. En nu heb ik al twee weken weeen af en aan en ben ik hem kwijt
Hier ook eerste bevalling gehad zonder slijmprop gehad te hebben. En ook nooit slijm of dergelijke verloren of gezien.
Hier ook nooit een slijmprop gezien, wel voor gewaarschuwd haha. Bij mij braken gewoon gelijk mijn vliezen. Een paar uur later de eerste weeën.
Ik heb ook nog nooit een slijmprop gezien... Bij mij begon het gewoon met weeën en na een paar uur zijn mijn vliezen gebroken...
Nee ook geen slijmprop gezien, vliezen werden pas gebroken.bij volledige ontsluiting daarna gelijk persweeën
2x geen slijmprop gezien.. Bij de eerste braken mn vliezen waarna de weeen begonnen Bij de tweede verloor ik kloddertje bloed ( leek niet op slijmprop zoals ze op internet omschreven worden) waarna de weeen begonnen..
Ja hoor, hier vanaf snachts pijnlijke weeen om de 7a8 min...die werden om de 5 min toen de vk kwam kijken. En bij toucheren haalde ze de slijmprop eruit..... Dus kan zeker! (ze gaf wel meteen aan dat het toch wel ziekenhuis zou worden, want ze vermoedde aan de kleur van de prop dat kleintje in het vruchtwater had gepoept....hoe ze dat kon zien weet ik niet, want het leek mij meer een bloederige vieze drab........)