Bevalling begonnen?!

Discussie in 'De bevalling' gestart door Danilinde, 24 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danilinde

Danilinde Niet meer actief

Dames, Ik ben vandaag uitgerekend. Nu ben ik vanmorgen wakker geworden van een drukkende pijn in mijn onderbuik. Later moest ik naar de wc, dus ik dacht dat dat de drukkende pijn zou verklaren. Maar het is nu nog niet over. Net weer naar bed maar liggen doet erg pijn dus zit nu op de bank. Ben benieuwd of de pijn dan aanhoudt. Het is helemaal geen pijn zoals ik die verwacht had want het lijkt meer indalingspijn onderin dan buikpijn door de hele buik. Voor mijn gevoel zegt het dus nog helemaal niks maar omdat ik dit niet eerder gehad wil ik het toch even vragen. Kan dit een aankondiging zijn dat de bevalling vandaag gaat beginnen? Wie heeft hier ervaring mee??

2. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    hoi
    ik had met mn dochter een soort menstruatie klachten om half 8 savonds en die veranderde in weeen de hele nacht tot 6 uur smorgens. ik kreeg beenweeen,rug en buik weeen

3. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Bij mij begon het ook met pijn onderin mijn buik.. Een soort menstruatiepijn..

Dus wie weet :) het hoeft nog niks te zeggen, maar het zou kunnen :)

Succes iig deze laatste loodjes!

4. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Als je een lekkere warme douche neemt en het wordt erger is het misschien wel begonnen. Succes iig!!:)

5. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Ik hoop voor je dat het begonnen is! Ik zou lekker even douchen als ik jou was, vaak wordt het dan wel wat heftiger als het wel zo is.
    Succes!

6. Danilinde

Hmmz moeilijk in te schatten.. Zou vanmiddag keukens gaan kijken met mijn ouders en denk dat ik dat maar gewoon ga doen :(.. Het lijkt wel erger te worden wanneer ik zit of lig. Terwijl ik bezig ben (heb het huishouden enz. gedaan) leek het minder te worden, dus beetje apart. Het lijken geen weeën, het lijkt meer alsof het kind nog meer bezig is om zichzelf naar beneden te drukken. Het is echt de onderbuik/ bekken waar af en toe heel veel druk op uitgeoefend wordt. Spannend :)

7. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Idd gewoon keukens gaan kijken, niet gaan zitten wachten :) Als het moet ben je zo thuis!
    Spannend!

8. Danilinde

Nou heb de hele middag keukens gekeken en is goed gegaan. Moest af en toe even stoppen met lopen of even gaan zitten maar verder geen 'helse' pijn. Kom nu net onder die warme douche vandaan maar het lijken nog geen weeën te worden. Wel een nieuwe 'aanwijzing': ik heb de hele zwangerschap al veel last van afscheiding. Nu leek die afscheiding net een beetje op een heel klein deeltje van de slijmprop; het was dikker/ snotteriger. Kan de slijmprop ook in kleine deeltjes komen? En wat zegt dit over de bevalling?

9. Janne263

Janne263 Lid

5 feb 2011
    54
    0
    0
    Spannend! Maar het komt als het komt, kan rommelen zijn of echt, je merkt het wel.

10. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Ja hoor slijmprop kan in delen komen...zegt verder niets. Als je slijmprop verliest kan het snel gaan, maar ook nog rustig dagen of soms zelfs weken duren. Hoop dat je snel je kleintje vast mag houden, succes komende nacht(en) ;) :)

11. Danilinde

Het was idd het begin. Vanmorgen om vijf voor zeven bevallen van ons zoontje jesse : )

12. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje

13. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Gefeliciteerd, en Jesse! Leuke naam, hier ook voor zoontje ;)

14. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd met Jesse:D

15. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Gefeliciteerd!!

16. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik kreeg direct om de 5 min weeën, binnen t uur zowel vliezen gebroken als volledige ontsluiting. Zal er wel langer mee gelopen hebben met ontsluiting...

Gefeliciteerd met Jesse!

17. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Gefeliciteerd met de kleine man! Mooie naam.

18. mamavanamber

mamavanamber Actief lid

29 nov 2008
    154
    0
    0
    gefeliciteerd!!!!!

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Grappig om het zo te lezen vanaf het begin!

Gefeliciteerd!!!

20. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Wow gefeliciteerd! :D
    Gelukkig was het al de bevalling.......
    Leuk meid.
    Geniet ervan! :)

Deel Deze Pagina