Zou dit het begin kunnen zijn..?

Discussion in 'De bevalling' started by Samama, Dec 6, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Samama

Samama Niet meer actief

Ik heb even jullie advies / inzicht nodig, heb het nog nooit meegemaakt dus zou het ook niet weten..

Ik heb sinds vanmiddag om de 20-30 minuten kramp in mn buik... dat houd eventjes aan en zakt het weer af... heb ook continu last van harde buiken, heb tot nu toe niet echt gevoeld dat mn buik weer "ontspande".

Kan dit al het begin zijn, of zijn dit nog gewoon voorweeën..? ( Ik weet dat die kleine beter nog even kan blijven zitten, maar ik wil gewoon weten wat er met me is :oops: )

2. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Als je gevoel twijfel kan je beter je VK bellen, je zit nog voor de 34 weken dus zekerheid boven alles toch. Denk dat je nog niet ver genoeg ben om rustig af te wachten, dus zou gewoon even bellen en je vraag stellen..

Succes ermee :D

3. Samama

Samama Niet meer actief

Nu is het sinds een half uurtje weer rustig... ik kijk het even aan en als het aan het rommelen blijft, bel ik morgen eventjes. Dan zit ik zowieso op de 34 weken :)

4. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    en?

5. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Had het ook hoor, gisteren en donderdag.
    Is gelukkig alweer afgezakt, was voor mij nieuw want bij de 1e heb ik geen voorweeen gehad namelijk.
    Nog een paar weken geduld dus....... ;)

6. Samama

Samama Niet meer actief

Heb de verloskundige gebeld en zijn inderdaad voorweeën. Mn buik hangt ook een stuk lager dus denk ook dat de baby aan het indalen is geweest. :)

Share This Page