bevalling begonnen??

Discussie in 'De bevalling' gestart door Mijn kindje, 31 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijn kindje

    Mijn kindje Actief lid

    21 jan 2013
    227
    162
    43
    Vrouw
    Huishoudelijk Medewerkster en Administratief medew
    Almere
    Sinds gisteravond. Verschrikkelijk last van mijn bekken. Afgelopen donderdag al naar zkh geweest en echo gehad/ctg/getoucheerd. Had 1cm ontsluiting. Maar had nog geen weeën. Wel met zeurende pijn last van mijn stuitje. Mijn bmm was al aan het verweken.
    Gisteravond naar een feestje geweest en daar veel gestaan/gelopen. En naarmate de avond vorderde steeds meer last van mijn bekken. Redelijk tot goed geslapen afgelopen nacht. Maar sinds bij het wakker worden last van hoofdpijn en verschrikkelijke druk op mijn bekken. En het gevoel dat mijn stuitje weer in brand staat. Ook heb ik een band-achtig gevoel in mijn onderbuik en steeds last van een harde buik. Die komt en gaat maar wel pijn doet.
    Dat band-achtige pijnlijke gevoel zit onder mijn navel. Die komt en gaat en dan voel ik weer meer druk op mijn bekken.

    Is het nou begonnen?
     
  2. duckie83

    duckie83 Actief lid

    5 apr 2010
    177
    10
    18
    Ik zou toch ff bellen ivm die hoofdpijn en dat bandgevoel. Zou kunnen wijzen op zwangerschapsvergifting.
     
    pippa26 en RachelleNM vinden dit leuk.
  3. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Heb je nog gebeld? Denk dat dat ook beter is!
     
  4. Mijn kindje

    Mijn kindje Actief lid

    21 jan 2013
    227
    162
    43
    Vrouw
    Huishoudelijk Medewerkster en Administratief medew
    Almere
    Afgelopen donderdag was ik naar het zkh geweest en toen hebben ze alles gecontroleerd omdat ik bij mijn oudere dochter pre-eclampsie heb gehad. En toen was er niks aan de hand. Was mijn urine schoon en mijn bloeddruk normaal.

    Voor nu zit ze er toch nog in. Het is flink aan het rommelen maar het heeft dus niet doorgezet nog.
     
  5. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Hoe is het nu? Klinkt alsof ze flink aan het indalen is.
     
  6. Mijn kindje

    Mijn kindje Actief lid

    21 jan 2013
    227
    162
    43
    Vrouw
    Huishoudelijk Medewerkster en Administratief medew
    Almere
    Ze zit er nog steeds in. Ze was al ingedaald. Maar de pijn klachten zijn wel enigzins afgenomen. Slaap momenteel nog maar halve nachten. Andere helft zit ik op de wc of rechtop op de bank.
     
  7. Emib

    Emib Bekend lid

    26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    NULL
    Al bevallen?
     

Deel Deze Pagina