bevalling derde kindje?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Tjilpje, 9 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie is er al eens bevallen van een derde kindje?

Vind het zo spannend. De eerste bevalling was heel kort gezegt, appeltje-eitje. Maar de tweede bevalling was veel heftiger en dit had ik niet verwacht.

Ben nu toch wel zenuwachtig voor deze bevalling. je weet natuurlijk niet hoe het gaat komen straks. Maar ben wel benieuwd naar ervaringen;)

2. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik ben bevallen van me 3e kindje bijna alweer 2 jaar geleden. Ik zag enorm op tegen de bevalling. de eerste was 24uur, de tweede was 1,5uur en dat was vreselijk van niks naar persdrang. Ben daardoor zo geschrokken dat ik enorm op zag tegen de 3e. Dacht als die nog sneller gaat dan weet ik het niet. Maar goed om een lang verhaal kort te houden ik ben netjes in 3uurtjes thuis bevallen. Eindelijk eens na 2 kindjes in het ziekenhuis nu heerlijk thuis. Vond het een super bevalling! Mevrouw was wel dwars maar ik vond het een stuk relaxter dan in het ziekenhuis. Of ik het weer thuis zou durven weet ik niet, maar ik weet wel dat ik tegen de bevalling op zag, maar op het moment van kon ik niet wachten tot ik de kleine in de armen mocht nemen!

Succes nog even met de laatste loodjes!

3. clarike

clarike Actief lid

22 mrt 2006
    455
    0
    0
    Ben dertien dagen geleden bevallen van onze derde. Had deze bevalling voor het eerst last van voorweeen. Die begonnen twee dagen ervoor, overdag wat, maar vooral 's nachts, maar zakten toch af. De tweede nacht hele nacht gerommeld, net zo dat ik er niet van kon slapen, maar ook niet echt pijnlijk. 's Morgens om tien over zes kwam de eerste echte stevige wee, gevolgd door weeen om de twee minuten. Meteen vk gebeld, omdat ik eerder al snel beviel. Een half uur later lag ons derde mannetje op mijn buik. Super bevalling gehad dus! Dat wens ik iedereen toe

4. dejide

dejide Lid

3 mrt 2009
    93
    0
    0
    Ik ben inmiddels bijna 10 maanden geleden bevallen van mijn 3e. De eerste heb ik 8 uur over gedaan. De 2e 5 uur, maar veel heftiger, en deze in 4 uur en nog heftiger. Ze was dan ook een stuk groter bijna 9 pond, en bleef achter mijn schaambeen haken met haar schoudertje. Gelukkig alles wel in orde maar van mij hoeft het helemaal niet zo snel hoor! Succes!

5. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Mijn derde was er in een record tempo.
    Ik werd ingeleid dmv een infuus. Dat werd rond 1 uur geprikt en ging om half 3 eindellijk een beetje werken.
    Om 5 over 3 had ik mijn zoon op mijn buik......

6. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    mijn derde bevalling was in 3.5 uurtjes gepiept wel behoorlijkke weeenstorm gehad maar had gelukkig snel mijn dochter in mijn armen liggen

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Eerste bevalling heb ik 12 uur over gedaan. Was heftig maar te doen.
    Tweede bevalling in 50 minuten en dat was echt een weeenstorm die ik nooit meer wil meemaken.
    Derde bevalling in iets meer als twee uur en dat was een eitje. Geen pijn en het is dat de vk zei dat ik moest persen. Anders had hij nu nog gezeten.:D

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hier de eerste 2 appeltje-eitje, de derde was bij mij niet zo fijn. Had ook last van beenweeen en onze derde was te zwaar en zat vast.
    gelukkig wel allemaal goed gekomen.;)

9. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt dames zie er nog steeds erg tegen op hoor pfff maar het kan snel gaan dus;)

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    mijn 3e werd ingeleid..
    nr 1 duurde 7 uur, 2 was er binnen paar uur...
    nr 3 duurde lang en was heel heftig.. smorgens infuus.. en savonds om 20:15 werd ze geboren..
    nr 4 duurde nog langer.. dus helaas is het niet altijd dat het sneller gaat

Deel Deze Pagina